Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterbarnungdomar
Läst 1106 ggr
jennifer123
1

Troll

jag har nyligen läst lite om troll och tror nu på det. jag undrar om det här jag läst på flashback är sant eller om det bara är något någon sagt men iallafall här är det:

sannolikheten för att kunna se troll ökar dock markant om man besöker en skog som fått vara en skog en längre tid, så om du har en i närheten och har ett par timmar att sätta av, så kan du sätta dig i en glänta där en stor sten finns, och fokusera på luften runt omkring stenen fram tills dess att du hittar en visuell anomali tydlig nog att fästa din blick på, varpå du därefter, inom ytterligare 5-15 minuter, lär få se en samordnad energi som gör samordnade saker. 

jag tänkte testa det här fram mot sommaren men jag är bara 13 (14 i i sommar ) och förstår inte vissa av dessa ord som markant, anomali och samordnad. skulle någon vilja berätta vad dessa ord betyder så kanske chansen ökar att jag får träffa ett troll. tacksam för svar 🙂

Ginster
0

Jag tror också på troll men har aldrig sätt dem. Skulle gärna vilja men jag undrar om det är bara vissa personer som kan se dem?? Har förstått att dom är skygga av sig precis som tomtar, vättar och annat småknytt. Läste någon stans att de bor nära vatten, typ sjöar och åar. Gammal och orörd skog låter rimligt. Förstår inte heller de där orden men du kan ju googla dem kanske. Hoppas du får träffa på något troll nån gång! :)

Klass
1

Om du stirrar på en punkt i en skog, där du förväntar dig att se en viss sak eller ett visst mönster, så kommer du i många fall att se något du tror är det du vill se - trots att det egentligen fortfarande bara är träd buskar mossa och stenar.