Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1234 ggr
Nordqvist
0

Kall ström?

Fick just den mest underliga känslan… Satt och läste ett inlägg här på ÖN och så hände det något konstigt! Visst att det är kallt här hemma, men nu var det som en kall elektrisk ström gick genom mig och jag blev så kall/rös så jag skakade riktigt ordentligt! Sen försvann det efter någon sekund. Känner mig fortfarande lite skakis… Har inga andar här hemma, vad jag vet om! Undrar vad det var….

jennifer123
0

Har någon nyligen dött av elchock så kan den pensionen försöka kontakta dig

Amandla
0

Det kan vara en ande som kom nära dig, Nordqvist. Tror inte det har så mycket att göra med ifall personen skulle ha dött av en elchock förstås… utan sådär är det vanligt att man upplever andebesök.

MinnaJosefin
0

Jag upplever samma sak ibland. Helt plötsligt från ingenstans så får jag som en kittlande ilning (om man kan förklara det så haha), så jag ryser till i hela kroppen. Oftast i bakhuvudet eller sidan av huvudet och sen sprids det snabbt nerför hela kroppen. Ska jag jämföra det med något så är det som när någon kliar en jätteskönt plus att det känns kallt.. och det händer alltid i samband med någon aktivitet som hänt eller kommer hända bara minuter efter eller innan. Låter som om du fick besök:)

kulanturbo
0

Jag brukar känna som en kall vind. Fast jag är inne ofta med ett litet ljus sken Tror det är min mamma som vakar över mig.

Nordqvist
0

#1 Haha ingen jag känner i så fall! Vet ingen som dött så… 😉

#2 Hoppas den inte kom till mig om hjälp för här får den ingen! Är trött på att ha andar här hemma nu! haha! Men om någon var på snabbvisit så är det OK! 😃

#3 Men det var mer som en super-frysning än kittel! Kittel/pirr kan jag få i händerna, ryggen och huvudet när det är andar i närheten, men de här var som att jag frös till is i någon sekund!

#4 Mysigt att ha mamma nära då! 🙂