Det okända ! Just nu :S
Sitter och glor på de okända.
Fy f*n säger jag bara.
Snacka om att jag har rysningar.
De e paus och jag va tvungen att ta en paus också.
Ska bli en spännande fortsättning.
Jisses.
Och jag tycker att jag ´har obehagliga känslor ibland. Men mer som de känns om någon står tätt intill eller att man blir bevakad.
Men så här?
HJÄLP :)
Det håller jag med om, det har hänt vid flera tillfällen. Men inget mer en att man känner närvaron.

När man ser ett program eller öppnar en bok tex om medialitet, andar eller liknande, då öppnas sinnena upp och man känner av mer och starkare. Det räcker också att tänka på det så kan man bli mer mottaglig.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#2 JA det e verkligen så! Jag har ganska nyligen börjat disskutera medialitet och andlighet på nätet… som här
… och jag blir total öppen bara av att tanken på loggain….. känner att jag inte riktigt har kontroll över hur mycket känslor och energier jag får till mig. har nu några kvällar blivit ledsen och gråtig … jag har fått slappna av och jobba bort de energierna innan jag gått och lagt mig… jag får även till mig andar som vill kommunicera men det e ju omöjligt att veta till vem. Har helt enkelt insett att man (jag iaf) behöver ha mer koll på vad jag släper igenom datorn … hur gör ni andra?
/Nicoleen

Det är repriser på tv4+ eller hur? Men sedan börjar väl en ny programserie snart. Någon som vet när?
Innan de svenska programmen kom såg jag på den danska motsvarigheten. Minns att ett engelskt medium brukade vara med där, en kvinna. Men jag har glömt namnet. Hon var väldigt ovanlig, väldigt humoristisk. Hon härmade anden så att de anhöriga kände igen honom/henne. Hon dansade vissa danssteg, sjöng en sång som den avlidne brukade sjunga, berättade om favoritmaträtter eller avsaknad av sådana. En hade tydligen mest levt på pasta med ketchup. Någon som vet vem jag menar? Mediumet alltså, inte anden som ätit pasta!
Kramisar/Yvonne

Hej det är nog Marion Dampier Jeans du menar. Hon är danska men har bott i England i många år. Du kan googla på hennes namn så hittar du hemsidan. Jag har sett en storseans med henne uppe i Hagfors. ljus Rose

När börjar de nya avsnitten som gjorts nu i vår och sommar. Det var ju casting i Januari och sen skulle ju de nya avsnitten av det okända börja i höst.. Någon som vet ??? Jag var med på castingen, så det hade varit skoj att sett det från början..
Kram och ljus MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

jag kollar också på det okända…det är så intressant! älskar den dokumentären eller serien!
jag skulle vilja träffa Terry Evans!!!