Orber så det vimlar av dem!

Oj, det var några Orber med på det fotot! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ja det var en del
nu kan jag inte så mycket om detta.. men kan se lite ansikten i vassen till vänster,, sen orben ovanför personen i keps,, ser ut som ett ansikte med ett mycket varmt o trivsamt leende tittar ner på personen i kepsen,, ser ut som en kvinna,,
vilka fina orber
Det är mina söner som är med på bilden. Platsen är ju som sagt Finland, vid ett sommarställe, närmare bestämt min sambos mammas föräldrahem. Vi hade lite tidigare denna dag öppnat och tittat runt i båthuset nere vid vattnet. Min sambo (pojkarnas pappa), hade berättat om de gamla sakerna som fanns därinne för oss. Han och även vi andra kände på sakerna som hade använts för ett antal år sedan, bl.a. lite fiskeutrustning; nät, gamla spön m.m. Vi bar även ut en gammal träbänk som han mindes sen barnsben. Den ställde vi nere vid stranden, så vi hade något att sitta på.
Jag har aldrig tidigare varit med om något liknande, har aldrig fått med sådana Orber på foton förut. Jag visste inte ens att det fanns något som hette "orber" över huvud taget. Spännande är det iaf.!

Jag måste faktiskt undra lite…………..vad är en Orb????
mvh, N-train

oj,oj………det finns ju lite skrivet här å där! Har inte hajat riktigt hunnit med att kolla hur man kan hitta allt på denna i-fokus….
Nej, jag är inte heller så insatt, men det står ju om dessa fenomen lite överallt på den här sajten t.ex. Många anser att det är dammpartiklar som framträder i vissa fall, t.ex. när man fotar i ett visst sken, i mörker. Jag har fotograferat ganska mycket genom åren, nu de senaste åren med digital kamera, men aldrig tidigare varit med om något liknande.
Hej. var i finland om man får fråga. Jag blev bara nyfiken eftersom jag själv är därifrån
Ca 3 mil från Kristinestad, en by som heter Sideby, ca 13 mil nedanför Vasa.