Inbillning?
Hej, detta är kanske lite svårt att svara på men jag ville ändå prova=) Jag har väldigt lätt för att känna energier och även lätt att knyta band till djur. När jag var 4 Bode vi i en annan lägenhet än nu. Min farfar hade en stor hund. Jag var bästis med hunden och jag var alltid med honom när vi träffades. Sen avled Pegasus (Pegus) precis när min äldsta lillebror föds så flyttade vi till lägenheten som jag skrev om tidigare. Min mamma och pappa hade inte mycket tid för mig så jag klarade mig mest på egen hand. Det var sommarlov så jag var ledig. Jag började se skuggor och gestalter i lägenheten. Jag såg en stor hund smyga omkring i lägenheten. Jag följde den och mycket snart efter det oxå människor. Jag gav dom namn och hittade på personligheter åt dom. Jag valde dom förre dom levande. Fast att dom bara stod på olika platser ibland eller att man kände av dom lite då och då. Sen flyttade vi igen och jag blev äldre och trodde bara att jag var knäpp när jag var liten. Att jag gjorde så för att jag hade tråkigt. Men vissa händelser mindes jag så tydligt att jag blev misstänksam om det verkligen var inbillning? Hur som helst så flyttad vi och det försvann. För ett tag. Nu så känner jag av en massa saker i vissa delar av huset. Ingen annan gör det utom jag. När jag går förbi mitt rum emot badrummet så känner jag mig knuffat emot mitt rum. Då brukar jag stanna och försöka stå emot. Men det känns så kraftigt och jag får sprängande huvudvärk. Sen när jag är i arbetsrummet är det någon/något som står och hänger över mig vid keyborden. Min kompis mamma (som är medial) känner oxå av det men inte lika stark som jag. Alla säger att det inte kan vara något eftersom att husen är såpass nya. Då undrar jag om det kan vara något? Eller om jag bara är knäpp?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Du är absolut inte knäpp! :)
Det låter som om att du verkligen har sett/umgåtts med andar.
Min familj fick mig att tro och trodde själva att jag var "schizofren" eller något liknande p.g.a mina "upplevelser". Ingen i min närhet visste någonting om "mediala förmågor" eller nåt sånt alls.
Jag gick hos en psykolog hela min tonårstid. Fick aldrig någon diagnos. Dom kallade det "psykisk stress."
Jag trodde att jag var knäpp ända till förra året. :)
Köp salvia eller beställ på nätet. Det brukar rensa ut dåliga energier o.s.v.
Om det fortsätter efter du har gjort det, så är det nog en platsbunden ande. Det kvittar om huset är nytt för allt kan alltid hända. :)
Lita på din intuition :)
Tack så jätte mycket#1
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!