Jag är mormor igen:
klockan 17.oo föddes mitt lilla barnbarn idag, och det blev en tjej.
Det är så skönt att väntan och oron är över för denna gång.
Har redan skrivit in på Goda Nyheter och berättat, men jag är så stolt och glad att jag skriver på flera sajter, det kan ju vara någon som missat det.
Kramar Tatsu

Ooohhh vad roligt! Jag ryser av glädje! Stort GRATTIS!!!
Kramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Åhhh,vad jag gläds med dej!!!Grattis till det lilla flickebarnet!!Är ju själv mormor till 2 underbara töser.
Stor grattiskram från mej!!
Då vill jag gratulera. Det var en glad nyhet.:-)
Kram Lotta
Åh! va mysigt
Får man Gratulera!!!!!

GRATTIS TILL LILLA FLICKBARNET !!! Gud så skoj ! Alltid roligt med de små liven. Man bli allt lite sugen ibland, men bara att få låna mina syskonbarn. Mina är stora nu, men mina syskon har flickor, en på 2år och en på 4år.. jag älskar at pyssla med de, och bara vara med dem. Bara ha tid med dem, så de får all min tid. Visst är dom underbara !!
Kram på dig mormor tatsu :-) OBS! kan ibland tänka på hur det blir då jag blir farmor.. jag har ju två pojkar själv.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Grattis, grattis! Går själv och väntar på mitt första barnbarn som ska komma i september. Då blir jag mormor och min liila sladdis kommer bara att vara sju år äldre än mitt barnbarn.
Grattis! Måste vara underbart! :)

Hjärtliga gratulationer till ditt lilla barnbarn. Önskar er båda all lycka!
Kram Åsa

Gratulerar till "livets efterrätt".Dom e bara lycka på jorden,dom små.Kram/Galdra

Gratulerar till ditt barnbarn!!

Stort grattis
min man är född den 18/8 ca fem på eftermidagen. han är värledens underbaraste. låt oss hoppas att det har med datum och tid att göra då har du mycket glädje att se fram emot. men det har du nog ändå för det finns inget ljuvare än små bebisar
kram från kicki