Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1227 ggr
JohannaOlivia
0

Rädd

Hej! okej nu ska jag berätta en till sak som hänt för typ 3 dagar sen..

Detta hände med samma kompis som jag skrivit om alla andra gånger, det mesta händer nästan när jag är med henne men det har börjat sedan vi träffats, asså saker med henne, mej har de hänt saker typ sedan 2 år tillbaka :)
Hejdå om ni inte orkar läsa för dethär kan bli ganske långt :)

Men aja detta hände..

De va typ natt o vi var hemma hos henne och tittade på tv. Vi tittade på de okända tillsammans med hennes mamma. Sen efter typ första pausen så gick hennes mamma o la sej (hennes pappa sov redan). En bit in i programet så hörde jag tre eller två kommer inte riktigt ihåg, i bänken i köket (hennes kök är i samma rum som hennes vardagdrum). De va bara jag som hörde dom, för hon fortsatte o titta på tv. Efter jag hört knackningarna så kände jag mej iaktagen. Jag sa inget till henne för jag vet att hon skulle bli jätte rädd, så jag sa inget. Men aja sen hände inget mer under programet. Men när de va slut så skulle vi ut o ta en nattcigg. Så vi gjorde de. Vi stod o pratade o så och helt plötsligt så hörde vi som att någon.. asså de e jätte svårt att förklara men som om nån.. asså de e jätte svårt men ni vet att man kan göra nåt med naglarna på tex bordet asså slå ner ena fingret efter de andra typ x) vet inte om ni fattade men asså så lät de 3 gånger direkt efter så hörde vi som ett litet tjut eller suck fast de va som en ljus röst x) är sämst på förklaringar.. men aa typ så.. båda tittade på varandra o var jätte rädda och kände oss iaktagna. Så vi släckte ciggen o sprang upp på hennes rum. Och låste dörren.

Jag satt på golvet i hennes rum bredvid dörren o hon satt i sängen och så satt vi och pratade. Men helt plötsligt så kom de som en kall vind från hennes dörr. De blev inte korsdrag eller nånting för vi hade inget öppet. Kan nån förklara dethär? Dethär va fakriskt första gången som jag verkligen hört något. Och jag börjar faktiskt bli ganska rädd.. asså om ni vet nåt eller tror ni vet va de är så skriv gärna ! Tack!
Kraam!

daisy55
4

Tyckte du och din kompis att programmet var läskigt? Det kan ju vara så att ni skrämdes upp litegrann och hörde/upplevde saker i syne? Lätt hänt. Å andra sidan kan det ju vara ett spöke som vill tipsa er att sluta titta på dåliga program.

JonasDuregard
1

#0 "Kan nån förklara dethär?"

Läskiga ljud kan uppstå av allt och inget. Det är inget att oroa sig för och har i min mening ingenting med spöken att göra.

Det du beskriver låter precis som det daisy55 säger, att ni var uppskrämda. När man är det lägger man märke till saker som man i vanliga fall inte skulle bry sig om.