Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 458 ggr
Bybo
0

Knasig fundering 2

Ja, och så detta med Astrologi. Hm….Det sägs ju att vi blir påverkade av planeternas placering vid födselögonblicket…

Gäller det även Djur? *skratt* Ojoj den här katten är ju bara en typisk tvilling!

Ni fattar?

VirrPia

Elisabeth-J
0

Jag tror att det även gäller djur också men jag har aldrig hållt på med astrologi så jag vet inte säkert. Vi kanske ska ha en tråd där alla som har hundar tex får skriva när hunden är född och dess egenskaper, då kan vi kanske se samband i deras astrologiska Tecken. Undrar om en hund i oxens teken är lika hemkär och envis som en människa i oxens Tecken? Fundersam

VirrPia! Nu fick du mig att piggna till med tankenötterna Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

fru_L
0

jag har fått min hunds stjärntecken tydd av en astrolog. Det var otäkt mycket som stämde på hans personlighet. Hon såg även små egenheter hos honom som hon inte visste något om, så jag tror att vi alla varelser här på jorden vare sig vi går på 2 eller 4 ben styrs på någor sätt även av stjärnorna. jag tror oxå att djurens liv är lika mycket utstakade som för oss människor, åtminstånne vår husdjur.

Helleh
0

Vår kisse är som jag, oxe.. & visst katten är hon envis… Hon är dessutom precis som min dotter, som är tvilling, lite tjurskallig & smått hämndlysten när det är nåt hon inte får  *S*  Fast det har nog inte med stjärntecknet att göa iofs..Mer att personligheterna smittats av kke ^^

dina2
0

Bybo. Intressant tanke. Du är en rackarns funderare du har jag upptäcktOskyldig. Ska klura lite till för att ta reda på vad 18/2 tillhör för Tecken och om det skulle stämma på min hund. Vidare info kommer med andra ord.

Elisabeth-J
0

18/2 är vattumannens Tecken Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

dina2
0

Tack för informationen. Ska kolla upp vattumannen och hurvida min hund kanske inte är en hund utan en vattumanSkrattande