Skype, ring gratis
Nu har jag testat en USB-modul till Skype. Med den kan man koppla in en vanlig trådlös hemmatelefon å snacka gratis med andra som har Skype. Det krävs att man har internet, helst bredband.
USB-modulen vet jag inte vad den kostar, tror det skulle bli 250 spänn, hemmatelefonen kan va en trådig åxå, så man kan ta vilken man vill.
Vart man köper dom kan jag heller inte svara på ännu
, (jag testar åt en kompis)
Men för er som är intresserade, och om detta inte är reklam, så kan jag ta reda på vars dessa kommer att säljas. Jag skriver inte detta som reklam för försäljaren, utan som tips för er som ringer mycke.
Vad kan vara bättre än gratis????
Man kan likna detta med MSN-messenger, med skillnaden att man pratar i en telefon me sina kontakter som åxå har Skype.
SEV

Tack för tipset! Då kan vi ringa andevärlden gratis när dom kallar på oss via telefonerna, om dom har skype förstås ;)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Det är kanske därifrån det kommer 
SEV

#2 Skype låter ju som något i rymden, så kanske det 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vill gärna få mer info om detta senare,när du vet mer!

du får gärna berätta mer sen SE. Det låter suveränt, jag har testat bredbandstelefon vilket inte alls funkade. Så det är Telia som gäller…men gratis vore suveränt.

#5 Ja, den här verkar funka. Å så ere en linjeingång åxå i USB-prylen. Så man kan trycka på nån knapp å ringa vanligt me samma lur. Funkar faktiskt kalas, ja har sutti å snacka me folk från många länder på den *gratis*. Ere långt bort kan det bli lite fördröjning, men det skiter vikke fall jag i dåre e gratis.
SEV
jag provade att ringa med skype med mitt mobila bredband och det funkade jätte bra det är bättre ljud än med msn messenger fler som jag känner har msn så det funkar bra det med, jag vet inte riktigt vilken som är min favorit, mirk är ju bra det med för filer i allafall jag heter mrflanell på skype så det är bara och ringa om jag är inne

Ni kan ju gissa va ja heter??? Kanske SEViking *he he* 
SEV

Jag har fått en prisindikation.
Det ryktas om 495 spänn, å då får man med en trådlös telefon. För fasta nätet asså. Den kopplar man till USB-grejen och kan använda med Skype eller i vanliga nätet. (Vanliga nätet om man kopplat fasta telenätetsladden till USB-gejen åxå)
Trådlösa luren e en likt en man köper på Siba, komplett asså.
SEV

Man kan ringa å beställa paketet på.
073-588 61 01
SEV