Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 425 ggr
Aggii
0

Ande eller inte ?!

Jag var ensam hemma och hade en digital äggklocka ståendes på bordet. Jag kollade på TV och rätt som det var hör jag hur det piper till 2 ggr, först trodde jag det var på TV:n men det var för värkligt för de. Jag tar upp äggklockan och kollar på den, den hade ändrat 2 sek. Jag blir rädd och gömmer klockan under en kudde, men jag tar fram och  kollade på den senare, när jag precis tagit fram den och höll den i handen började den att pipa en massa och jag ser hur siffrorna ändras. Jag bli verkligen rädd och lägger tillbaks den under kudden. Då hände det ingenting med den igen.  För jag sa till att, om det nu var nån ande där så skulle den lägga av för att jag blev rädd. Men jag kan inte riktigt beskriva hur det gick till, så kan det ha vart en ande?

shintaida
0

Har Du kollat/bytt batteriet den senaste tiden?

Saker kan knasa när batterierna börjar ta slut…

Med Ljus // Shintaida

Aggii
0

Jag tänkte på de med, men jag har inte bytt dem, och den har inte låtit så igen heller, så jag vet inte.

Elisabeth-J
0

Kände du att det var någon från andevärlden? I så fall kanske du också själv fick en känsla av vem det är?

Det är svårt att veta om det var något tekniskt fel eller en ande men oftast känner man själv vad det är för något.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Aggii
0

Jag vet bara att jag blev väldigt rädd, för jag hade känt innan som att jag inte var själv. Jag har känt det förr här hemma. Men jag får alltid den rädd känslan, när det kommer. Men jag vet inte vem de är.

Faxlin
0

Om du känner att du inte är ensam innan dessa saker sker. Då är du antagligen inte ensam.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Aggii
0

Bra tanke! Det kändes lite obehagligt ^^