OT bröllops dag
Idag firar maken och jag vår 16-åriga bröllopsdag! Fattar inte vart årena tagit vägen om jag ska vara ärlig, det känns ju som: "nästan som igår". Jag ska åka in till stan på em tänkte jag och köpa hem nåt gott att tillaga. Maken går på jouren idag så det blir en lugn hemma kväll med andra ord.(jag ska tom försöka hålla mig från datorn, fast det är ju ingen garanti…smyger säkert hit på kvälls kvisten)
Vi firade 15 årsdag i april….man fattar inte att åren gått så snabbt.
Grattis till Bröllopsdagen.
Grattis !

Tack! 
Grattis, Thinka!!
Meeen…jag tycker allt att Du ser lite för ung ut för att ha varit gift SÅ länge…
Med Ljus // Shintaida

Nämen oh vad glad jag blir för komplimangen Shintaida!
(jag var 23 när vi gifte oss)

Stort Grattis till dig och din man!!! Jag önskar er en trevlig bröllopsdag!
Kramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Vi firade 12 år i Juli….fast det var bara det att vi båda glömde bort det i år
så vi firade tre veckor senare,,Nåväl, så kan det bli när båda är glömska….
Grattis till bröllopsdagen!!
Grattis på bröllopsdagen!
Jag och min man firade 1 Juni. Då hade vi varit gifta i 11 år. Vart tar tiden vägen?
#5 Men Thinka!
Du är ju inte mycket äldre NU….tycker jag, jag menar Du ser så UNG ut!! Som i min dotters ålder - 23 år….
För visst var det Du och jag som pratade om hur rädda vi var för att komma till Träffen?? (Så jag inte gör en dundertabbe nu och tar fel på person)
Har kollat Ditt fotoalbum!!! Du ÄR ju 23 än!!!!
Med Ljus // Shintaida

Oh underbara Shintaida nu blir jag nästan generad. Jisses jag fyller faktsikt 40 nästa år!!! Och du "talar" med rätt person, fniss vi var både du o jag rädda för att åka på träffen och köra vilse!!!!
Ett stort GRATTIS till er båda på er 16-åriga bröllopsdag.
Kramar Från Junetta
Många grattis till er på bröllopsdagen Thinka! Synd att ni inte fick rå om varandra då den här speciella kvällen, men ni får ta igen det…;)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Hoppas ni får en fin bröllopsdag, trots jour, STORT GRATTIS
Kram
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Grattis på bröllopsdagen.

Grattis thinka. Jag och min man firade 33årig bröllopsdag i juli

Tack alla! Vi har haft en lugn kväll, telefonen har varit tyst så maken har inte behövt åka iväg akut på nåt. Jag gjorde en jätte god kyckling lasagne receptet finns i senaste buffe (Ica) sallad och vitlökbaguetter. hade varit gott med ett glas vin men eftersom maken inte kan ta nåt så blev det herrljunga äppelcider. 16 rosor kom han hem med, så gulligt och skickade ett data kort på dan. Jag hade köpt en ljuslykta åt honom den lyser i rummet nu.
Åh…vad mysigt!! Å du, Grattis *skratt*

Grattis vackraste Thinka på eran bröllopsdag.
Det gör mig så glad att höra att ni varit gifta så länge, sådant får en behålla tron på kärleken. Ibland är det så många omkring en som separerar.
Önskar er en underbar dag/ kväll och försök för sjutton att hålla dig från datorn. Imorgon är den din igen. :)
Kramar till dig och din man
Åsa

Grattis till dej och din man och till era 16 år tillsammans!!!
Kram till er båda!!!

Grattis på bröllopsdagen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Grattis ! Jag & maken är på vårt 14 år. ups & downs men jag skulle göra om det om jag fick chansen…