Före min resa
Hej!
Kvällen innan jag skulle på semester till min mans hemland. Var jag ganska nervös. Vi skulle mellan landa i Madrid och med tanke på att det händer en del i världen och diverse hot utdelats från personer som benäms med namnet/ordet terrorister.
Jag låg i sängen och skulle sova, bad till Gud, hans änglar och min/mina guider att de skulle beskydda oss från ondo och ge oss en säker resa och semester . Jag tackade för de fina i mitt liv och deras hjälp/omsorg för oss.
Hade verkligen svårt att sova. Plötsligt känner jag hur någon står vid sängen, tittar upp ser en äldre dam vid min sida. Som sträcker sig fram för att se om jag sover. Jag blev förskräckt! Har inte varit med om något sånt tidigare. Men förstod att hon var en ängel/ande. Jag satte mig upp i förskräckelse och sa -HEJ, skaka på huvdet och blinka för att se om jag sett rätt. Då stod det ingen där längre.
Jag kände att hon kommit för att se till mig. Men det var nog inte menigen att jag skulle få se henne. Först kände jag igen henne som Vinnie en dam som är vän till familjen som dog 2005 som betydde mycket för mig som barn, som en farmor. Jag var glad , rädd fruktade kände mig trygg på samma gång. Nästa morgon kom en bild om att håret var viktigt för henne. Så kopplade jag ihop henne med min vänninas mormor. Men idag när jag sitter här och skriver kommer nästa tanke, var hon min guide, som jag bett att få se tidigare. Som jag söker för att hitta rätt spår i mitt liv.
Så nu undrar jag? Vem kan det ha varit?
Jag tror att du ska gå på din "första känsla" Och inte analysera för mycket. Lita på den första känslan av vem det var
En ängel var det i alla fall… Tack för inlägget