Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 529 ggr
sandradarling
0

Vad ville hon?

Hej! 

I lägenheten jag bodde i innan denna fick jag om nätterna en bild till mig; jag såg, inte med ögonen utan med den mentala bilden, en kvinna i en svart klänning med flor och två barn, en pojke och en flicka, båda i tioårsåldern. Kvinnan kan ha varit runt trettio - trettiofem. De gjorde ingenting utan bara stod där och tittade på mig.
Kläderna var i engelskt artonhundra stuk, kvinnans hår var uppsatt. Det kanske inte spelar någon roll hur de ser ut, men det var en fin och samtidigt skrämmande bild.

Jag undrar om det finns någon som har idéer om vad kvinnan med barnen ville mig? Eftersom de kom till mig varenda natt..

Maria Katarina
1

Jag känner att ibland vill andarna ingenting särskilt, de tycker bara att det är roligt att de träffar på någon som är öppen och som de kan visa sig för. Ibland kanske det inte ens är fråga om någon som går igen så att säga, utan du känner in energierna av någon som bott där innan. 

Om andarna vill något särskilt så brukar de vara ganska snabba på att kommunicera detta, genom symboler eller att visa någon särskilt händelse eller så.