Healing till hund
När vi var på den öde ön 1 vecka, så drack min dotters Golden Retriver av vattnet innan hon hoppade i båten. Vattnet var äckligt grönt och vi hann inte stoppa henne. Sen rodde vi till en annan ö och badade där. På den ön fanns massor med fågelbajs och hon hann förstås äta av den.
Samma kväll lite senare, började vi märka på hunden att hon var ovanligt slö och orkade knappt gå ut för att uträtta sina behov. Hon blev slöare hela tiden och fick feber. Då blev vi riktigt rädda och sa att nu är det healing det enda som kan rädda henne. Vi ringde även min syster som är duktig på att heala om hon kunde vara behjälplig. Min dotter och jag satte oss bredvid hunden och satte händerna på henne. Jag bad till Gud att hjälpa mig att heala henne, för hon betydde så mycket för min dotter. Detta gjorde vi hela kvällen och det slutade med att vi alla somnade utmattade.
Nästa morron såg man att hunden blev piggare för varje timme som gick och vi tackade gud, min syster och hela världen för att hunden hade klarat sig. Tänk va kraftfull healing kan hjälpa.

Healing är väldigt kraftfullt och vad underbart det var att läsa din berättelse! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack Elisabeth. Det var underbart när hon blev frisk. Gissa om hon blev bortskämd.

#2 Hahaha ja det förstår jag mycket väl! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack o lov att det gick vägen! Och nog är healing kraftfullt, men jag skulle nog inte våga testa det en sån gång, tror jag. Då blev det nog veterinären direkt…
Men jag är jätteglad för er skull! Har själv en golden - som är mitt hjärta skulle man kunna säga. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

#4 Jag är lik dig Tuvstarr. Har ju många djur här hemma, vilket innebär många veterinärbesök. Däremot ser jag healing som ett bra komplement till medicinsk behandling både av människor och djur. Hunden i det här huset är en rottweiler, men jag har också haft golden retriever. 
#5 Då kan du känna dig trygg då Yvonne. :) En rottweiler! Dom är lite lika golden i utseendet, och jag tycker dom är jättefina dom också! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Healing är kraftfullt!! och speciellt om den kan ges' omgående.Skönt att det gick bra!
kram//molly
Vad skönt att det funkade, det är lika tråkigt varje gång som ens fyrfota vänner blir krassliga.
Rottisar ja, dom brukar ha ett gott öga till mig och sätta tänderna i mig lite lagom. Kan det bero på att jag inte kan låta bli att dras lite med dom och småretas?
(ja dom brukar också börja "slagsmålet")
Det är många stackars hundägare som trott att slagsmålet varit i full gång när dom kommit med kaffebrickan men det är ju bara hunden och jag som larvar oss.
*det kan påpekas att jag aldrig nånsin blivit biten av nån, trots att det gått ganska hett till ibland (som husse och matte trott)*
#0 Jag blev så glad att höra dan därpå att hon kände sig bättre….
#9 vi oxå må du tro. "4 Vi testade inte för skojs skull, utan vi var tvugna för vi bodde på en öde ö och rodden in till fastlandet skulle ta ca 20 min och till råga på allt hade vi ingen bil, utan vi blev dit skjutsade. Så nöden har ingen lag. Såklart skulle vi ha åkt med henne till veterinären om den möjligheten fanns inom rimlig tid. Vi ansåg att vi måste agera snabbare än så.

Vilken solskenshistoria
Min westi, Sarah hade en dag något som jag tyckte liknade hosta. Satt på kvällen och healade på henne och se till min förvåning (har aldrig testat att ge healing till henne så medvetet förrut) men glädje så slutade hon hosta. Den tacksamheten hon gav mig var helt otrolig. Den har jag fått erfara förrut men just att få den så direkt kopplad till healingen var helt otroligt. Hon som skickade mig känslan av tacksamhet som gick rakt in i mitt hjärta och fyllde upp hela mig.