Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 707 ggr
Nordqvist
0

Smärtsam dröm!

Jag drömde en dröm för om veckan som verkligen tagit hårt på mig! och nu undrar jag om någon kan hjälpa mig att tala om vad det betyder. jag brukar kunna tolka drömmarna ganska bra själv, men nu tog den på mig så hårt att jag bara blir ledsen istället när jag tänker på den…

Det började med att jag ser min pojkvän smyga iväg och jag följer efter honom. Jag ser hur han möter upp med någon kille och de går till gymet. Inget ovanligt i det, men min magkänsla säger att jag bör följa efter ändå. Jag smyger in i omklädningsrummet och ser hur de sitter och pratar med varandra på en bänk. Sen hör jag min kille säga "Men du är ok med det då? Du gillar det så?" och den andra killen nickar bara med ett stort flin. Sen klär de av sig och har sex i duschen!

Mitt hjärta brister såklart occh han säger så mkt till den här killen samtidigt som gör mig jätte ledsen.

Dagen efter försöker jag prata med min kille. hanm bara ler och förnekar allt. Jag blir arg och han säger att vi kanske kan åka till skansen, så jag slappnar av lite och kan prata där. 

När vi väntar på tunnelbanan så står det av en anledning ett ställ med ägg där vi sitter. Han skrattar högt och välter den mot mig men fångar den innan den välter helt. Några ägg ramlar ut och går sönder över mig. jag blir ännu mer ledsen och frågar varför han gör så! "Jag skojar ju bara" säger han då och fortsätter att flina.

När tunnelbanan kommer så går jag på först och han efter, men i sista sekund innan dörrarna stängs hoppar han av och jag ser honom stå och flina och vinka medan tunnelbanan åker iväg.

Då vaknar jag av att jag kväver ett skrik och tårarna brinner i ögonen på mig. Det gör verkligen fysiskt ont i mitt hjärta och jag skakar i hela kroppen. Det var verkligen som att mitt hjärta brast!!

Vad betyder det här? Varför gjorde han såhär mot mig? :'(

Nordqvist
0

Ber om ursäkt för alla stavfel, men jag blir så upprörd bara jag tänker på det… :(

Tjeja
0

Jag tror du är väldigt rädd att förlora honom helt enkelt!

Kanske är något mellan er inte riktigt som det ska, du känner av det undermedvetet? Din rädsla får ditt undermedvetna att spela upp de hemskaste mardrömscenarion du bara kan tänka dig så som rädslor gärna gör.

Kanske borde du sitta ner med din kille och berätta för honom om din hemska dröm och hur den fick dig att känna och sedan fråga honom om det kan ligga något bakom din känsla och rädsla.

Han behöver ju inte alls ha varit otrogen utan något annat kan vara lite off för tillfället i er relation, men att din rädsla jagar upp dig för att du ska reagera och fundera?

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

Nordqvist
0

Grejen är att han är hemskt svår att prata med. När jag berättade om drömmen ryckte han bara på axlarna och gick vidare…

Tjeja
3

Hm…

Då är det väl kanske det du känner av och som skrämmer dig så?

Du känner inte den närhet med honom som du känner att du borde ha. 

Du kanske får ställa honom lite mot väggen och säga att du är rädd och vill att ni pratar om det så du slipper känna den rädslan.

För utan kommunikation är ju risken som  störst att man känner sig sviken i olika situationer. Klart man är rädd att få hjärtat krossat när man älskar någon som man inte vet vart man har eller vad man egentligen kan förvänta sig av.

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

Nordqvist
0

Jo det är sant. Men ställer jag honom mot väggen blir det bara bråk istället…. Det är nog som du säger… Får försöka komma på ett sätt! tack!