Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1217 ggr
Aleya
5

Spå ditt 2014

Jag har fått tillåtelse att lägga upp denna övningen från Law of attraction: http://lawofattraction.ifokus.se/discussions/52c13e068e0e742d400023a0-spa-ditt-2014?discussions-1

1) Börja med att tända stearinljus och släck i taket, tänd gärna en rökelse om du vill och sätt på skön meditativ 
musik.

2) Sätt dig bekvämt och känn hur du slappnar av i hela kroppen, fokusera på en kroppsdel i taget nerifrån och upp och känn hur du slappnar av mer och mer. När du känner dig helt avslappnad så känn hur hela du fylls av en avslappnad energi, du tar sen 10 djupa andetag och du säger till dig själv att för varje andetag så går du djupare och djupare ner i din avslappning och på 10 så är du fullkomligt avslappnad. Du är nu i ett meditativt avslappnat tillstånd.

Meditationen

Visualisera 13 män ur det vita brödraskapet som sitter i en cirkel på golvet i en vacker sal. De har vita vackra kåpor på sig med ett silver rep runt midjan. Själv sätter du dig i en vacker  gyllene tron. En efter en så kommer männen fram med en gåva till dig, en för varje månad. Det kan vara en sak, symbol, färg, ord, känsla eller vision. Känn och se vad för känsla eller syner som dyker upp. Tacka varje man för gåvan även om du inte kände att det kom något speciellt. Det kanske inte sker något speciellt varje månad eller så förstod du inte just då. Den 13:e mannen ger dig något som får betydelse för hela 2014. Skriv därefter ner det som du fick till dig gällande varje månad och året. Om du vill så kan du vara kvar i meditationen en stund.

Och har ni lust att lägga upp era resultat så är ni välkomna att göra det. 🙂

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Denna kommentar har tagits bort.
[Glitterregn]
1

För mig gick det såhär: Januari - Något silver föremål. Liknade ungefär en ljusstake. Februari- En lila blomma. Såg ungefär ut som en påsklilja. Mars - En liten låda inslaget i rött papper. April - Tomt. Maj - Tomt. Juni - En varm känsla som spred sig i mellangärdet ut till ryggen som gjorde mig väldigt lugn. Kände som en värme runt hela kroppen som beskyddade mig. Juli - En till blomma. Blå/lila aktig och såg mer ut som en ros nästan. Augusti - Tomt. September - En svag värme och en aning lycka. Oktober - Tomt. November - Tomt. December - Ett till silver föremål. Jag har ingen aning om vad detta betyder och av någon anledning kom inte den 13:de mannen fram till mig. Han log bara och bugade.

Amandla
1

#5 Omformulera ditt inlägg då? Jag plockar strax bort #4 och #5 också eftersom de inte har med TS att göra. Läs gärna skrivreglerna för ÖN.

Joni93
1

"Visualisera 13 män ur det vita brödraskapet" Okej… men vad är det för vitt brödraskap då? Jag bara undrar eftersom du skriver så. Det känns ju rätt VIDKOMMANDE att undra över det. Eller hur? Moderatorer! Dessutom, varför just 13 män för? Varför inte 13 kvinnor istället? Vem vet, dom kansk har nåt vettigare att säga..

Amandla
1

#7👍Tack för det!

Aleya
1

#7 nu handlade detta om att spå. Så därför kommer jag göra en ny tråd som förklara vilka dessa herrar är.

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/52c2cfe58e0e742ac50008f5-det-vita-brodraskapet om du undrar mer om dessa herrar.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen