Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 313 ggr
Tuva-Lena
0

23 ensamvargar träffas..

Måste få fråga er som träffades i Avesta. Hur gick det? Ärligt nu! :) Skrev en tråd tidigare i sommar som jag kallade "Annorlunda och ensam", och där kom vi till den slutsatsen att dom flesta av oss är utpräglade ensamvargar. Hur klarade ni er i helgen? Hemlis

Nästan två dygn tillsammans! Gick det bra? Var det kanske dom positiva energierna som hjälpte er, eller var det helt enkelt rätt personer som strålade samman, och att man då inte upplever sig "annorlunda" och känner något behov av att få vara ensam?

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Morsan1
0

Jag tror att det var rätt personer som strålade samman. Människor med samma tro men med olika kunskaper.

Jag är ju en social människa, oblyg och brukar landa på båda fötterna oavsett jag träffat folk innan eller ej så jag trivdes som fisken i vattnet.

Men det var starka energier, till och med jag kände det dallra i luften. Det var ljus och värme, för att åter använda det uttrycket. Och det är ingen sliten fras utan jag uppfattade att det faktiskt var just ljus och värme.

Kram till Tuvstarr från Åsa

Thinka
0

Säger som morsan1 att det var rätt personer som strålade samman. Jag är nog lite tvärt om, har svårt med nya människor. Men det gick hur smidigt som helst. det som jag hade jobbigt med var energierna och eftersom jag inte riktigt kan stänga av mig så blev jag rejält påverkad. men det kändes som om vi alla träffats förrut och jag kände mig defenitivt inte utanför!

Tuva-Lena
0

#1 Låter underbart Åsa! :) jag är ju en sån där knepig en som har svårt för att vistas bland för många människor. Upplever att det blir för "trångt", men tankem slog mig att kanske det känns annorlunda när man är bland personer där kemin stämmer..Fundersam

Kram till Åsa från Tuvstarr också! :)

Tuva-Lena
0

#2 Då var du modig Thinka, som utmanade den där känslan! Kram till dig också! :)

Elisabeth-J
0

Jag är en social person som trivs i både ensamhet och tillsammans med myket människor  Skrattande Forumträffen var helt fantastiskt underbar och dom flesta av oss sov på våra luftmadrasser i lokalen tillsammans. När vi skulle skiljas åt hade vi seperationsångest, så det var många kramar och tårar.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

SEViking
0

Tur för er att inte jag kom å sov i lokalen, då hade det nog bara varit jag som fått sova :)

Backe ere ju bara ett par timmars körning till :) 

SEV

galdra
0

Jag tror att det var rätt peroner som strålade samman.Det kändes så varmt och energirikt och framförallt generösa ,positiva människor.Som hejade på varandra.Du är någon blev ett ledord.Du kan..blev ett annat.

junetta
0

Jag håller med alla andra, det var en helt fantastisk träff. Tänk er att föra samman så många som 23 st, varav dom flesta aldrig träffats tidigare och ändå så kändes det som man var en enda stor familj. Då kan man prata om personkemi. Det var inte så lite trist att skiljas åt på söndagen, helgen var alldeles för kort. Det var med tårar i ögonen som man skildes från sina nyfunna vänner.

Kram på er ALLA! / Junetta

topsie
0

Det var en helt fantastisk helg  jag tror att det var meningen med att just de som var med skulle träffas det stämde så otroligt bra tom för mig som har känselspröten ute