Mitt liv före detta?
Hellu alla fina! Ni som är här är säkert mediala eller erfarna efter egna erfarenheter som mig , nu är de så att jag är väldigt besatt av antikens orientaliska tid, nästan besatt i musiken,kläderna och hur kulturen var, kollar jag på filmer om det känns de som jag sugs in nästan! Jag har alltid känt mig obekväm i dena värld och tid, känns som jag hör hemma i nåt som är långt ifrån det här som är nu, kan denna "besatthet" och starka känslan vara saknande minnen i mitt undermedvetna från mitt förra liv? Alla svar är jag tacksam emot vare sig de är svar om vad ni tror eller om de är nån som är lite medial och kanske kan känna vart jag "kommer" ifrån haha om de behövs bild så säg bara till :) kram på er!
Du hör hemma där du är därför att i den värld du levat flera liv kunde du inte utvecklas vidare. Jobba på med att trivas där du är, skapa bra relationer.
Ja jo jag vet ju att vi kommer till olika liv för att utveckla oss , men undrar bara om de kan va minnen av mitt förra liv? :)
Visst kan det vara det men det blir som känslor, intuition, inte minnen av exakta skeenden, dvs du känner en dragning eller motvilja just som du själv antar.
Jag kan inte se ens en smörkniv riktad mot mig i smörbyttan, jag flyttar den. Det beror på att jag blev hotad och dödad med bajonett. Starka känslor lever vidare oavsett kropp.