Mitt fantastiska bröllop
Jag vet igentligen ite varför jag skriver känner att jag vill utrycka mej bara om det som jag vill
och jag vill gifta mej jag blir så glad och allt sänns så bra när jag tänker på bröllop
mitt bröllop vill jag ha i island vid en så där islänsk kyrka och bakom kyran så finns det en sådan vad heter de nu geysha tror jag sådan var källa
åå så mysigt så romantiskt så efterteråt så har vi mysigt med champange och jordgubbar i en sådan varm källa , och en underbar middag eller picknick som avslutar kvällen
gud vad jag vill uppleva något sådant
ja att få gifta sig åtminståne man kan ju diskutera hur man ska gifta sig hon jag träffar kanske vill gifta sig på något annat sätt men jag tänker lägga framm det så jag hoppas hon nappar på det
Bröllop är fantastiska och om du tänker ge dig in i kärlekens mysterier genom vigsel så kan jag berätta att jag har alternativa vigslar och har vigt ihop 4 par och de är fortfarande gifta…..om du inte löser en resa till Island så kanske Sverige duger….hör av dig i så fall.f Låter helt fantastisk det du vill ha när du gifter dig.
Kram Lady O

Jag hoppas att du får uppleva din dröm om att gifta dig!
Jag håller tummarna Kalle!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Kalle,det låter jättefint.Jag hoppas av hela mitt hjärta att det slår in för dig.Snyft lite rörd blir man…

Hoppas oxå på att du får det bröllopet, låter underbart!!
Kram Sussie
Hoppas du hittar drömbruden.
ja jag måste ha tjejen först bara *ler*

Åh så mysigt det låter
håller alla tummar för dig :) föressten jag skulle ju lägga kort för dig har jag lovat, få se om det kommer upp några såna kort då 
Åhh, jag har också tankar om ett speciellt bröllop, med speciella ceremonier och fest o sånt.
Men bara om det känns helt rätt. Vill inte gifta mig bara för att man ska.
Men jag har ju inte haft en partner på 4 år, så det är nog inte aktuellt än. ;)
Sen vet man ju inte vad ens framtida respektive tycker… Om man ens hittar någon nån gång. Det händer ju faktiskt att alla inte hittar en partner. Tråkigt men så är det väl.

# 6.. Du hittar säkert just den tjejen som vill gifta sig så..
Om det är din dröm att ha ett bröllop så, så finns hon säkert där ute någonstans !! Önskar dig alla lycka !! Kram
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Låter ju inte fel alls,, men något som tilltalat mig och gjort mig nyfiken är ishotellet,, bröllop där.. men troligen kommer jag inte bli gift.. så jag får väl åka dit o låtsas,, ,*s*

#8 Hej Zeretki! Tror säkert att du hittar den rätte till slut. Håller tummarna och önskar dig lycka och framgång i kärlekslivet!
Kramizar/Yvonne
#0 Och lycka till du också, som vill ha ett bröllop på Island.
Heja Kalle!
Jag håller tummarna för dig och för att du ska få uppleva det du så gärna vill
Kram Junetta
#11 Tack Yvonne! En kvinna läste i min hand en gång och sa att jag skulle bli gift, men jag tvivlar lite på det. Känner mig inte riktigt som gifte-material. 

DU är kul du,jag hoppas verkligen du hittar din tjej,hon kommer nog aldrig att få tråkigt med ditt sällskap,kram vargkvinnan
Jag håller också tummarna Kalle….fast jag tror att det blir som du vill :-)
Och du zeretki, jag är/har varit singel en längre tid, ja sedan 2003. Och gift har jag aldrig varit och lär inte bli det heller…:-/

#13 Jag har också blivit spådd i min ungdom, av en gammal zigerarkvinna. Först berättade hon allt jag redan visste, dvs om hur mitt liv var då, om min familj osv. Undrade över det, men det var förstås för att visa mig att hon verkligen kunde "se". Jag satt i ett tält på en marknad, cirka 16 år gammal. Då sa hon att jag skulle finna den stora kärleken, men att det skulle dröja några år. Och, han finns här ikväll på samma marknad som du, men ni träffas inte än. Det dröjer flera år. Gissa om jag blev ivrig; på samma marknad!! HAN fanns utanför tältet i folkvimlet och jag hade ingen aning om vem det var. Nu vet jag att det var så. Allt hon spådde mig stämde. Fast jag märkte också att hon höll inne med något, och det kan jag också i efterhand förstå.
Är du inte gifte-material? Hur ser sådant ut då? För min del började jag med att vara sambo i tio år. Dessa tio år firade vi genom att gifta oss i kyrkan.
Skall bekänna en liten hemlis för dig! Jag var, och är, intresserad av att diskutera livsåskådningsfrågor. Och det var det intresset som männen i mitt liv föll för. Dom tyckte det var spännande att ha någon att diskutera sådant med, och så gick det som det gick. Tror inte det är annorlunda idag, och du måste ju vara en toppentjej för en likasinnad kille.
Kram/Yvonne

Jag önskar alla att få uppleva en känslan som när man gifter sig med "den rätte".
Min man och jag har varit gifta i 6 år och han är min allra bästa vän i världen!
Kalle och Freja, det är klart att ni kommer få känna lyckan i ett äktenskap. Det vore väl "waste of ammo" om ni fick gå utan!
Pussisar Morsan med hjärtat fyllt av kärlek

Heja Morsan! Jättebra skrivet. Du kan då svänga till orden så det blir lite kläm i det hela. Mina skriverier ser stelbenta ut nu när du svept in!
Kram på er allihop! /Yvonne
#0 Bröllop på Island, ja det vore nåt det! Sagolandet framför alla andra, och du, då kan du köpa "Secret of love" av mig, en härlig massageolja med afrodisiakum! Självklart med örter från Island! Den som kan motså dessa dofter är inte av kvinna född…
uj, uj..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Vårt bröllop var inte påkostat och vi hade en underbar fest hemma hos min syster,vi har hållit ihop i 15 år nu,inga barn har det blivit ,men katten fyllde 14 år för några månader sedan.
Det var rätt från första början……och vi känner att vi har levt ihop i tidigare liv.
Han är min bäste vän m.m

#19 Åh Tuvstarr, en sådan flaska vill jag beställa på stört! En sådan ljuvlig massageolja kan man behöva även om man varit tillsammans i många år.
Kram/Yvonne
Ja visst jag har tänkt på det med att man måste komma på tillsammans då när det är dax hur man vill ha det , så som jag vill ha just nu eller ja drömmbröllop kanske inte alls blir så när det är dax utan det blir ännu bättre , igentligen kan man ju bara åka till island bara över en helg som en liten picknik,
måste man gifta sig igentligen kan man inte ha cermonier endå och göra trevliga saker tillsammans endå om man tycker om varandra,
fast tanken är spännande att gifta sig … hm… tänker man som man på sådana saker om bröllop ,
(jag fick lite kallafötter nu när jag tänkte)
Klart man inte måste gifta sig! Man ska gifta sig för att man VILL, annars är det lika bra att strunta i det. :)

Det går ju bra att vara sambo först. Jag är en försiktig typ, så jag har gått i ordningen - särbo, sambo, gift. Fast jag ser ingen skillnad i att vara sambo eller gift i vardagen. Man gifter sig för att det är underbart och romantiskt. Det blir en speciell dag att minnas och för många känns det mer som "på riktigt" då.
Kram på er Kalle och Freja!/Yvonne
Tack YvonneW och Morsan! Jag tror inte själv på att jag hittar nån men era tankar ger mig värme och tröst. :)
är zeretki Freja ?
#26 Japp. Jag "hette" Freja förut men eftersom det fanns andra med samma intressen och samma "namn" så bytte jag. :)
#27 När jag har sett ditt namn så har jag alltid undrat över vad det betyder..? Freja, ja då är jag med, men zeretki..? Kan du ge en liten bakgrund? I min mail brukar jag kalla mig för Hera - också en gudinna men från en annan del av världen. Zeretki ..hmm, det låter som nåt med inkaindianer för mig…. :)
Och du Kalle! självklart går det lika bra med selleri! :) Alltså att vara sambo, fast det är inte lika romantiskt och romantik behöver vi mer av här i världen! 
#28 Hehe, vi startar en tråd…
..måste överge er ett tag. Plikten kallar..Syns ikväll! :)

Måtte din dröm blir sann!
Även om brölloppet en dag står med Borneos jungler som bakgrund så lär det då bli "dina drömmars bröllopp" men vill på intet vis ta bort din dröm om Island och heta källor :-))
Louise
ja man får ju se vad som händer, vore kul med lite romantik faktiskt, så det kommer att blir riktigt fantastiskt att se vad som händer, jag vet bara att det blir super bra