Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1619 ggr
Desidea
0

hej

jag undrar hur det är att dö? har någon en nära döden upplevelse?

Mvh Marita 

VildaVittra
1

Det beror ju helt på hur man håller på att dö. När jag fick en andningsdepression pga att jag inte tål morfin som jag fått postoperativt så åkte jag baklänges in i ett svart hål i väggen. Men jag var helt lugn (hög som ett hus).

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Desidea
0

låter hemskt :(

Mvh Marita 

Desidea
0

jag menar när läkaren sagt att ditt hjärta stannade…du fick höra det efteråt…det är det jag söker

Mvh Marita 

Desidea
0

vad hände?

Mvh Marita 

VildaVittra
2

Hjärtat stannade inte, jag var vid medvetande och slutade bara andas. Men den kom ju igång igen med hjälp. Har sett många dö, så döden skrämmer mig inte på det sättet.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Nirvana_Ophelia
1

En del talar om en tunnel, andra om en man med skägg som krarmar om en, med ofantlig kärlek, en del talar om att gå in i ljuset och gör man inte det, blir man kvar på jorden som en osalig ande. Andra säger bara att det blir mörkt och tyst. Ingen vet…men jag VET att det finns liv efter döden…själv har jag inte haft en nära döden upplevelse, men jag tror iaf på ett liv efter detta.

Aleya
0

Många olika historier. Men summan är samma. Ingen av dom som dött har kommit åter för att berätta vad som skett. Det jag har märkt med personer som är nära döden är att vissa gånger då ser dom avlidna släktingar. Även vissa som haft upplevelser om nära döden ser dessa. Jag har själv inte varit nära döden så jag vet inte något om ljuset wller dylikt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

sländanskaniner
0

En som jag vet var med om en nära döden-upplevelse. Han låg på sjukhus och var sjuk. Hans syster stod bredvid honom när sedan hans hjärta stannade. Men sedan vaknade han upp i gen, han förklarade för då för sin syster att han såg en ljus tunnel komma närmre där alla nära och kära fanns. 
Men sedan dog han en stund efter..

[VampireGirlElvira]
1

Jag har haft nära döden upplevelser tre gånger när jag gick på lågstadiet. Den första gången var när jag blev nästan dränkt i badhuset, den andra gången var det när jag blev snö badad, den tredje gången var när jag blev nästan påkörd av en som körde onykter. Man hinner inte tänka så mycket när det händer. Många säger att man ser hela livet framför sig, eller ett ljus börja närma sig, men för mig var det inget av det. Det var såklart läskigt allt det som jag blev utsatt för, men det som jag såg framför mig alla gånger det var min familj och hur dom skulle ha reagerat om jag inte var vid livet idag. Men den läskigaste ögonblicket för mig var när jag blev nästan dränkt. Jag var borta ett tag, men sen så hittade jag mig själv igen.