Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1207 ggr
elinsgg
0

Mina drömmar!

Hej! 🙂

Jag vill ha en förtydligande om vad mina drömmar betyder, är ny här så vet inte riktigt hur detta fungerar men ska försöka förklara mina drömmar.

Ena drömmen (som jag faktiskt drömde inatt) handlar om att jag var med några kompisar någonstans på sommaren. Ena tjejkompisens kille tar tag i mig och vi går undan för att prata, sedan försöker han kyssa mig (Jag har en pojkvän i verkliga livet) och jag liksom vill kyssa honom tillbaka i drömmen men vet att jag inte kan det eftersom jag har en pojkvän som jag älskar väldigt mycket. Men det slutar med att vi kysser varandra sen vaknar jag ur drömmen.

Detta har jag drömt flera gånger och börjar bli orolig för vad drömmen ska betyda, om den betyder något? 😢

Han har också drömt att jag har varit otrogen någon gång och han har också drömt att jag dött, men då vaknar han alltid gråtandes så får jag trösta honom och säga att det var en dröm osv.. 

Andra drömmen är att jag i drömmen blir jagad på någon sätt, vet aldrig av vad eller vem men jag blir jagad. Det är alltid en person bredvid mig, och när jag försöker springa så går det inte! Andra personen kan springa helt normalt, men det är som jag springer i slow motion. Andra personen tar tag i min arm för att få mig att springa snabbare, men det går inte heller! Sedan vaknar jag bara, kommer inte ihåg mera än att i drömmen hade jag sådan himlans panik!

Tacksam för svar! ❤️