Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 600 ggr
WebPaula
0

Appropå Orber

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.

Har alltid trott att "orber" är damm. Har iofs alltid vetat att vi haft många energier runt oss jämt, men inte trott att vi "fångat" dem på bild, har massor av sådana kort. Visar här två, en från vår gamla lgh och en från vår nuvarande. Suddade ut min gubbes och min grabbs ansikten i den gamla lgh. Ni förstår säkert varför. Räcka ut tungan

Vad tror ni om det? Nån som får någon spontan känsla av vilka det är som besöker oss? Brukar kunna känna av vilka som är och besöker mina vänner, men att få reda på vilka som är här hemma, det verkar stört omöjligt tycker jag. Så lite ideer om vilka det är tas emot väldigt tacksamt.

Kramis på er!

//Paula

WebPaula
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och så bilden från mitt kök… *S*

EwaKristina
0

Tappade totalt Fokuset på Orberna…Vilket kök du har!!!!Cool

loreena
0

Det var många Orber. Hoppas du får svar på vem de är. Jag kan tyvärr inte hjälpa. Jag har själv fotat Orber på sista tiden och undrar liksom dig vem som hamnat på bild.

WebPaula
0

Ja, älskar vårt kök EwaKristina. *S* Jag får plats. Du är välkommen att kika närmare om du vill. *S*

Loreena, tror att det är våra "guider" eller nära och kära på andra sidan som vill säga "Hej, här är jag! Finns runt dig ännu!" Skrattande