Vill få kontakt
Hej! Är en tjej på 16 år som förlorade sin farmor 26 augusti i år. Vi stod varandra väldigt nära, men tyvärr har hon varit dålig i några år så vi har inte kunnat haft ett riktigt samtal tillsammans på länge. Jag skulle gärna vilja få kontakt med henne. Kan man göra det via internet? Finns det någon i Skåne som kan hjälpa mig?
Jag har haft besök av en ande när jag var 8 år. Min farmors mor. Min önskan är att min farmor också ska besöka mig. Hade betytt så mycket för mig…
Tack på förhand!
/Sophie
Ingen?
Har du kollat länklistan? (i svarta raden direkt under sajtens namn) Annars kan du kolla om det finns någon spirituell förening i din närhet, de brukar stå med på eniro.
Säg din farmors namn, sedan jag kallar dig från djupet av min själ. Kom hit och bringa mig en hälsning…
#3 Min farmor hette Karin
#0 Hej! Jo, träffa en medium vet jag!
Ja, träffa ett medium. Hon han kan få dig i kontakt med hennes själ, annars är ouijabrädet ett bra val, även om det är farligt.
#6 Ouijabrädet i sig är inte farligt, men man ska veta hur man hanterar det. Läs Tarot-Lasses utmärkta artikel om Anden i glaset, den går utmärkt att applicera på ouijabrädet också.
TS, jag tror att det bästa för dig är om du slappnar av och tänker på din farmor, vad ni gjorde ihop när ni trivdes som bäst. Känn kärleken mellan er och vet att hon älskar dig.❤️Så småningom vid något tillfälle kanske du helt spontant kommer att tänka på henne och då är det stor chans att hon är hos dig just då.
Tack så mycket allihopa, blir så glad! Ska försöka komma i kontakt med något medium, någon gång efter nyår!
#6 Tack, ska läsa om det! 🙂