Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1874 ggr
Elisabeth-J
0

Änglaskolan öppnad!

Himlaporten i Oslo har öppnat.
Prinsessan Märtha Louises Änglaskola hade terminstart på torsdagen. På hemlig plats.
- Jag är glad inför första skoldagen, säger eleven Inger Middelthon, 65…..

Läs mer här i Expressen

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth-J
0

Det känns så bra att hon äntligen har kunnat öppna efter all uppståndelse och alla negativa kommentarer som har riktats mot henne och skolan! Skrattande

Elisabeth 

_sussie_
0

Hoppas allt går bra nu, önskar henne verkligen lycka till! Skrattande då får bjuda in henne som gäst till forumet vid tillfälle…

Kram Sussie

tildus
0

Hon är verkligen stark som törs att göra detta, hon som liksom har det skrivet hur hon ska betè sig. Skönt att någon som är så högt uppsatt törs gå mot strömmen. Lyckotankar i massor till henne!!!!!

galdra
0

Ja det är starkt.Jag önskar henne lycka till.

Tuva-Lena
0

Man blir imponerad. Tänk alla regler hon bryter mot, för att få ägna sig åt det hon själv känner att hon skall ägna sig åt! Det kan man säga handlar om övertygelse!

Många lyckokramar till henne!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Mizzi
0

Det är stort när en så "känd" person och särskilt i dom kretsarna vågar sig på något sådant , härligt tycker jag =)

rosmarin90
0

SkrattandeSå härligt att hon kommit igång med sin Oskyldigskola. Trots alla hemska skriverier. Tror det här kommer att ge mycket gott inför framtiden. För oss alla som tror på änglar…Rose

Elisabeth-J
0

#7 Ja det är så härligt! Och det visar också att vi alla ska våga följa våra mål utan att bry oss om andras åsikter! Att visa den styrka man har med det man tror på Skrattande

Elisabeth 

rosmarin90
0

#8# Ja verkligen Elisabeth

Jag läste att Jan Guillo uttalat att hon hade en skruv lös som trodde på och kunde prata med änglar. Det möts vi ju av rätt ofta bland skeptiker. Så Märta Louises styrka blir verkligen en puff i rätt riktning för oss alla.

Ma Oftedal är en annan offentlig kvinna som gått sin egen väg trots spott och spe. Henne beundrar jag jättemycket. ;-)

Elisabeth-J
0

#9 Ma Oftedal är en väldigt stark och underbar person som jag också beundrar ;)

Elisabeth 

MariaJ
0

JA….. Vad glad jag blev när hon äntligen får starta upp skolan.. Om man ändå kunde åkt dit.. Jag håller alla tummar och tårna för henne,, och hon visar ju på en stark tro på det hon gör.Kyss Hon måste ju ha en enorm drivkraft inom sig, och lyssna på sig själv i detta,, annars hade hon nog inte gått så här långt …

All lycka till för hennes Änglaskola..//  Kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör