Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 505 ggr
shintaida
0

Jag är SÅ utmattad!

Flyttning från Nallen pga myndigheter…

Projekt som jag vill sätta igång med…

Får inte tag i en till lämplig dator…

Försöker heala Nallen och marsvinen - de har det besvärligt…

Jag gör så mycket tungt arbete som möjligt för att bespara Nallen sin rygg,för han har så ont…

Själv har jag ont av artriten i hela kroppen… 

SAMTIDIGT som jag jobbar med mig själv för att utvecklas…

Ville bara skriva av mig lite… inte gnälla….

Med ljus // Shintaida

Carina.S
0

Vi måste ju  få lätta på trycket och få " gnälla " lite. !! Det måste vi alla få göra någon gång. Hoppas allt löser sig för dig till sist. Lycka till Glad Kram från Carina

loreena
0

Hoppas du kommer framåt med din utveckling. Det tror jag. Kämpa vidare! Ta dig tid att vara för dig själv emellanåt om det är möjligt. Inte bry dig om nåt annat, bara dig själv. ta på dig bekväma kläder, lås dörren, stäng mobilen. Lägg på din favoritmusik, sätt dig eller lägg dig bekvämt och bara lyssna och intala dig själv att du fyller på ditt energiförråd. Ha det så bra! Kram

shintaida
0

DET lät skönt, Loreena!!

Glad Kram // Shintaida

probiotica
0

klart man måste få slänga ur sig de som känns jobbigt=) ibland känns de ju skönare att få "spy ut" lite skit=)

åå här finns de många som skickiar energi till dig shintaida.

Hoppas de löser sig med allt

kram

A

Elisabeth-J
0

Du ska se att allt löser sig till det bästa till slut men det är tufft när det är mycket på en gång.

Varma kramar / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Lady-Oona]
0

Allt har sin tid, brukar man ju säga….och jag tror fullt å fast på att om vi inte gnäller ibland över sådant som känns "för jäkligt" som behåller vi det i kroppen, när vi gnäller så kommer det ut och så blir vi av med det sakta men säkert….så Shintaida enligt mej så tar du väl hand om dig….det kan ibland bli lite för mycket positivitet…om man säger tillräckligt ofta "jag älskar mig själv precis som jag är, jag duger, jag är unik, jag är Ok" fast vi har en massa problem både fysiskt, psykiskt och andligt…det blir liksom lite fel då tror jag….det man vill bli av med, fixa, utveckla måste ju få möjlighet att försvinna och inte hållas kvar….rådet att njuta och lyssna till musik låter härligt….skriv ner på ett papper allt det som du är missnöjd med…bränn upp pappret och säg till dig själv "jag behöver det inte"…eller lägg pappret i frysen för att coola ner det som tar stor plats.

Du är en Gudinna….och som en sådan finns det alltid tillräckligt med energi kvar…även om man gråter….kram Lady O

Thinka
0

Skickar dig en massa nya krafter, delar med mig av de jag harGlad för det fick jag ikväll! Ibland måste man helt enkelt bara få gnälla och vetilera ut.

Kram till dig

shintaida
0

Tack för alla råd och visa ord!

Jag tar dom till mitt hjärta!

Med Ljus // Shintaida