Hjälp!
Jag vet inte vart jag ska vända mig, behöver verkligen prata med någon. Vet någon något nummer man kan ringa eller någon att träffa och prata om hur man hanterar, jag vet inte vad jag ska kalla det, men typ sanningsdrömmar. För ett tag sedan drömde jag att en bekant till mamma skulle dö en onsdag kväll, detta drömde jag en måndag och veckan efter på onsdagskvällen död förklarades hon. Kvinnan var äldre och sjuk så jag tänkte inte så mycket på drömmen utan tänkte att det var ett sammanträffande, vilket det kan vara. Men sedan dess har jag haft verkligen märkliga drömmar om att jag varit på platser, om jag inte visste bättre skulle jag säga i någon annans kropp, och upplevt saker. När jag vaknar känns det inte som drömmar utan minnen. Till exempel så drömde jag för ett litet tag sedan att jag sprang i ett köpcentrum och gömde mig under en disk och det var män överallt som sköt massa människor, det var fruktansvärt verkligt och jag minns att jag såg mina händer som skakade, fast det var inte mina händer utan mörka manshänder. Strax efter så vaknade jag och kunde knappt röra mig jag vet inte varför. Pratade med min pappa dagen efter och berättade om min konstiga dröm och han berättade om köpcentret där massor av civila hade blivit avrättade, det gick även på nyheterna. Sedan så har andra konstiga saker med mig blivit starkare som till exempel en sak som jag har väldiga problem med, att jag känner av andra människors känslor. Detta låter jätte konstigt men det är jätte jobbigt, i alla fall när andra mår dåligt. Jag kan inte sätta mig på en spårvagn utan att bli helt utmattad av alla människor och deras känslor, jag försöker fokusera på de som mår bra men det är svårt om människorna som har negativa känslor känner starkare. Detta är kanske fel forum, men som sagt vet inte vad jag ska göra, detta är för mycket för mig. Snälla nåhon svara.
Du har gåvan…du är synsk, och medial. Är själv synsk och har haft sanndrömmar, bla. om en kille jag såg i en dröm, sedan irl…utan att veta om hans existens före drömmen. Du kan söka hjälp via medium, eller något på Gula sidorna…du känner in människor och deras känslor. Tycker du har stora gåvor.