Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 791 ggr
liteunderligt
1

Min hund!

Hej, jag har märkt under en väldigt lång tid nu att min hund ser saker. Hon kan kolla och följa efter en och samma sak med blicken under en halv minut ibland. Hon reagerar inte när jag säger hennes namn och när jag typ petar på henne för att få henne att sluta titta så flyttar hon sig bara samtidigt som hon fortsätter kolla. Det får mig att tro att någon går bredvid mig eller bara står vid mig hela tiden. Detta händer bara mig när jag är hemma. det är som att den som står vid mig (om det nu gör det) går och gömmer sig då.

är det någon som har en aning om vad detta skulle kunna vara? Är det någon hemma på besök oss mig eller är det bara fantasier?

Om man tror på det, finns det.

Eija
1

Din hund verkar se någon…..jag undrar har hunden sett det hela tiden eller först nu på senare tid?

Har hunden sett det från den var liten av o till så låter det som din skyddsängel, eller ledare som man också kan kalla den…

Annars om det är någon som tillkommit senare, så kan det vara någon i i din närhet som kan ha avlidit under de senaste åren, som kanske vill skydda dig eller bara följa dig….

[Remix]
1

Du skriver inte hur gammal din hund är. Man kan ju tänka sig ett sjukdomstillstånd (synen?) eller begynnande senilitet om det är en äldre hund.

Ett annat alternativ kan vara att hon bara vill ha din uppmärksamhet. Märker hon att du uppmärksammar henne när hon beter sig på ett visst sätt så kanske hon med avsikt upprepar samma beteende.

liteunderligt
0

Två av mina farbröder och min mormor dog i sommras kanske kan ha något med det att göra?

Om man tror på det, finns det.

kulanturbo
1

Ja det kan vara någon av dem. Djur märker ofta saker och känner på sig.