Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 1244 ggr
RexPect
0

Julfoto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla ni kloka som funderar i flerdimentionella banor! (svårstavat..)

Jag ochmin son fotograferade oss på julafton 2006. Kan ringarna till höger vara Orber? Vad kan det vara över våra huvuden?  Eller är vi dåliga fotografer?

RexPect
0

Goofy Rolly 3 Dizzy Brows Puff puff! Helt OK om ni tror att det bara är blixten som orsakat fenomenet…

RexPect
0

puff

galdra
0

Hej.jag tror inte det är en orb.Det ser mer ut som nåt med ljuset…Men jag är inte bra på Orber i vanliga fall heller.Kram

Thinka
0

Jag ser inget.

RexPect
0

Tack för svar! Tyckte det såg så konstigt ut bara.

Annika

Helleh
0

kke Orber vid den svarta jackan, men din karl har nog fått med ett finger i bild på vänster sida.. Ljusbollen är nog blixten som reflekterats  Fot i munnnen

Helleh
0

Son menar jag, inte din karl *S*

RexPect
0

Tack igen! Det var både prickarna vid jackan och Ljusklotet jag funderade över. 

Vi bor i Gamla Stan i ett hus med grund från 1300-talet, men nybyggt efter brand 1645. Jag har mer och mer börjat fundera över de små egenheter som händer hemma. Men med tre vilda katter vet man inte riktigt vilka ljud/tassanden/saker som flyttar sig som har en naturligt förklaring. Tror dock stt det finns finns ngt som bidrar till en "välkomen hem" känsla när jag kommer hem. Nästan som om det uttalats i ord.  Efter at tha sneglat lite på ert forum ("bor" egentligen på Rex i fouks) har jag blivit ännu mer intresserad av det övernaturliga i min närmiljö som säkert speglar Gamla Stans inte alltför fridsamma historia.

shintaida
0

Ingen orb, tyvärr!

Ljus // Shintaida

RexPect
0

lägger till några fler bilder från min lägenhet, bla tagna när jag var där o tittade första gången.

RexPect
0

bilden jag skickade till golvsliparen

RexPect
0

och på min "klok-katt" Buffy

RexPect
0

Är prickarna åstädkomna av blixten eller är det vad ni kallar Orber?