Spöken
Såg en bekant som cyklade på en cykel och log. Inget konstigt med det, bara det att hon varit död i flera års tid. Såg Steffe, en annan bekant med en resväska. Han log och sedan försvann han. Kan se andar. Funderar på att åka till Borgvattnets prästgård, är det någom som varit där? haft upplevelser?
Åh, jag vill oxå åka dit! :) om du åker, dela med dig här då! :)
Jag har varit i Borgvattnets prästgård. Där hände en hel del saker. Ljud av fotsteg och röster, knackningar, all elektrisk utrustning flippade ut, en stol flyttade sig ett par meter och vi såg en gestalt som stod i trappan, kalla vinddrag…etc…etc.🙂
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Ghosthunter: Då var du med om mer än vad jag var i prästgården. Jag och två vänner hade huset för oss själva en hel natt, men inte mycket hände alls. En märklig solkatt kom från ingenstans och dansade runt mig utanför huset när vi just hade kommit fram, och varifrån den solkatten kom är faktiskt svårt att förklara eftersom det inte fanns något i närheten som kunde skapa en dansande solkatt som dessutom kunde följa mig dit jag gick. När vi äntligen hade somnat framåt fyratiden på morgonen så vaknade jag av att någon tryckte ner mig, eller satt på mig, och det var ju onekligen udda. Sedan hade min väns mobil ändrat en massa inställningar efter övernattningen, men i övrigt var det den lugnaste plats jag varit på. Inga ljud på hela natten, trots att jag verkligen ville att någon mystisk gestalt skulle börja gå i den knarrande trappan. När det äntligen hände visade det sig att det var min vän som skulle ut och ta en cigarett. :/
Vi hade också hela huset för oss själva. Men det är inte alltid det händer mycket när man är i ett spökhus….det är liksom inte lätt att bara beställa och spökena bestämmer och styr helt och hållet😉
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"