vem släckte lampan?
Jag jobbar som personlig assistent. För ca 2veckor sen gick min brukare bort. Jag fick ett nytt assistent jobb efter ca 1,5vecka. Jag satt i sängen hos min nya brukare och läste tidning när sänglampan släcktes när jag sedan sträckte mig för å tända den i gen så började de lysa och när jag tog bort handen slocknade den så höll det på ett 10 tal gånger. Min första tanke var att de va min gammal brukare som hälsade på. Undra vad hon vela? Jag frågade min jobba kompisar oxå om lampan krånglar men inget dom har märkt. El vem va det?
Jag vet inte vem det var som höll på med lampan…
Men det är nära till hands att tro att det kan vara din fd brukare som ville visa att hon fortfarande är "med". Tror hon ville tacka dig för allt.
😄 hoppas hon e med mig 💕 denna underbara människa har lärt mig så mycket… Tack för den tiden… 💕nu kan du äntligen leva som du önskat💕💔
Du måste ha varit en UNDERBAR assistent åt henne!!!!
Önskar det vore mer såna människor du är!!! 🌺🌺🌺❤️
Eller så spökar det kanske på din nya arbetsplats kanske?
Kände direkt av "det är någon du känner" Hon vill bara tacka dig för all kärlek du givit och alla leenden du spridit. Alla småsaker du gjorde blev hon så glad för men inte visade alltid, Hon har dig i sitt hjärta och är med dig hela tiden!🌈
Glöm mig aldrig - säger hon! ❤️
Med vänliga hälsningar, Emmy Persson
www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..
-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!
Idag tog vi farväl för sista gången, en svår stund men jag känner med dig. Nu är det inte jobbigt mer och ingen annan hellre vill att du ska må bra. Jag sa till dig sist på lasarettet att du behöver aldrig vara orolig jag är här för din skull och jag ser och känner när du inte mår bra fast du sover och att jag ska följa dig till den dagen livet skiljer oss åt…. Den blicken och den varma handen som tog min hand kommer jag alltid bära med mig…. Tack!! ❤️