Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 4161 ggr
Gabriella.L
5

Hur ser andar ut?

Hej!

Jag är en tjej på 14 år, och förra året så följde jag med min mormor och morfar till Lettland för att fira jul med dem fattiga. 

Min morfar är präst i en kyrka där och det är en del äldre medlemmar som har gått bort under de senaste åren. 

I slutet av kvällen, då kyrkan är tom så sitter jag, min morfar och en annan pastor och pratar i salen intill kyrksalen. De är mörkt i den långa hallen som vi sitter och det ända ljuset vi kan se är ljusen som satt på ett bord. Jag vart uttråkad och kollade upp mot ett par stolar som finns intill en utav dörrarna som ledde in till kyrksalen. Helt plötsligt så såg jag någon person ställa sig upp, (han såg ut att vara någon äldre person eftersom han hade ett stelt sätt att ställa sig upp och han hade en krokig rygg) sedan så kollade han på oss och vände sig om mot utgången och försvann. Men det som var konstigt var att jag inte såg någon människa med ansikte och annat, utan jag såg utkanten av en människa. Man kunde se hur den var utlinjerad (hur man nu än säger) , och linjerna var grumliga. Det är svårt att beskriva, men jag är inte säker på vad det är som jag såg. Jag antar att det kan vara en av dem avlidna medlemmarna som kom för att se på julfirandet, men jag vet ej hur andar ser ut så jag är inte säker. Jag vill också säg att jag fick en skum känsla då jag såg det. Jag fick som en klump i magen. 

Jag hoppas att någon skulle vilja hjälpa mig förstå vad det är som jag såg, och tack om ni orkade läsa det hela! 

Ha en bra dag/kväll

zepanita2
1

Alla ser inte andar på samma sätt är min erfarenhet.

Vissa ser skuggorna av männesket -andra människor ser utlinjer av männeskor.

Än andra, de ser ut som vanliga männeskor.

Så det är ulika.🙂

Voli
1

Helt rätt , denna mannen var bara där för att besöka som han brukade förr. Han var runt 72-75 års åldern och vithårig, flintskallig mitten på huvudet med vita buskiga ögonbryn, bruna ggammeldagsa byxor och en vit tröja med en svart väst ovanpå, han har en käpp i handen och han  ville bara besöka som förr - hälsa på❤️!:)

Får en känsla av attt han levde ensam, men hans fru gick bort ett par år tidigare än honom. Han var en glad person men trivdes också ensam, älskade husmanskost och egenlagad mat - Helst frugans säger han och skrattar. Tänderna är välskötta trots åldern!

Du såg han, jag med fast mer detaljerat. Man lär sig, grattis förresten<3 Klumpen var nog mest av chock, men man lär sig förstå-leva och handskas med det här!<3

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

Gabriella.L
0

#2 Tack så mycket!
Hur lär man sig att se dem mer detaljerat? 

Nu förtiden så känns det som om jag har skuggor som finns i min närvaro, men de försvinner när jag försöker att fokusera på dem.

Maria Katarina
2

För mig kommer dom i väldigt många olika former, ibland nästan som hologram på nåt sätt, som livs levande människor fast lite genomskinliga. Ibland ser jag dem "i huvudet" (rättare sagt genom mitt tredje öga) och då ser jag dom tydligare och en längre stund. Ibland ser jag dem som ett foto. Ja, och så ibland som ljusa eller mörka skuggor. Ibland är dom där bara som en kall (eller varm) varelse bredvid en. Jag tror det finns många olika sätt vi kan se dom.

zepanita2
1

Meditasjon är et bra sätt om du vil forbättre dina evner.

Tar lite tid kansje…..🙂