Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 252 ggr
lightseeker
0

JAG ÄLSKAR NÄR....

man kan samtala med någon som förstår, utan att vilja förändra det som man säger.

Carina.S
0

Ja visst är det bara för härligt!!! Cool

lightseeker
0

jag älskar framför allt när någon skrattar, öppet, ohämmat och    bubbligt

Carina.S
0

Härliga kommentarer som kommer direkt ifrån hjärtat, på ett rakt och ohämmat vis, som absolut inte sårar….

lightseeker
0

Tack, goa Carina och vad älskar du?

Carina.S
0

Ja du, det var en bra fråga….Det jag just sa…Eller gott asgarv tillsammans med antingen familjen eller med en god vän…Idag har jag fått skrattat tillsamman med min son större delen av dagen, och DET älskar jag att få göra!! Ett gott skratt är kärlek på högsta nivå Glad

FiaH
0

Jag älskar nog mycket, men ofta är det dom små små sakerna som jag älskar. Att genom ett ord förgylla någons dag, att se mina barn skratta så dom kikna. Att få bjuda på mig själv. Att någon lyssna på mig. Listan kan bli lång. Kram på er alla, mycket fina ord ni gav./ FiaH

Carina.S
0

Visst är det så..Det är de små vardagliga tingen som förgyller livet. Bara man är villig att ha ögon och öron öppna för dem vid rätt tillfälle, då de dyker opp….

Senast idag blev jag alldles varm inombords och superglad bara av att se ett par söta sädesärlor virvla runt i en rolig dans hemma på min gård då vi kom hem Skrattande