Tankens kraft
Att tankens kraft fungerar det vet jag då jag själv har dragit till mig mycket i mitt liv av det jag har önskat mig. En vän hittade hem genom sin önskan att få tillbaka ett hus hon bott i tidigare vilket finns att läsa mer om i Ankis inlägg i tråden The secret. Nu får vi alla hålla tummarna för EwaKristina! Hon har önskat sig en liten stuga som hon kan åka till för att vila och hämta kraft. Idag fick hon genom ett sammnträffande i en butik ett erbjudande om att ta hand om en stuga i skogen. Hon behöver inte betala någon hyra, bara pyssla om stugan och tomten. Just nu är Ewa på väg ut till stugan för att titta på den. Ewa har också önskat sig en bärbar dator så nu kanske det är läge att skaffa en sån och ett mobilt bredband så hon kan vara med oss när hon sitter i skogen och när det känns för ensamt 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Åh´! Jag håller tummarna för henne verkligen
**Och jag puttar in tummen i handflatan och kramar till för EwaKristina oxå…
**
Jag håller också tummarna för dig EwaKristina!
/ Kram Junetta

Jag håller min med för Ewis.
Samma här, håller tummarna jag med. Kram

Håller tummarna jag oxå HÅRT! Kram Sussie
det är spännande detta med tankens kraft,
Jag håller tummarna,hoppas det går bra för dig Ewa
Jag håller tummarna jag också! Är det förresten tomten eller tomten hon ska ta hand om?

Ja det är klart hon ska ha en liten stuga att hämta andan i.Jag håller tummarna…
Jag kan inte gå!!!
För jag håller tummar och tår för Ewa!!!
Med Ljus // Shintaida

Alla tummar och tår för EwaKristina självklart!
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Håller absolut alla T:na!

Men tack snälla ni!!!!
Och vet ni,hemma här har jag nu nyckel till denna stuga.I maj månad då värmen var som värst,satt jag och affirmerade just om en liten röd stuga i skogen!Igår då jag var på Hemköp och handlade kommer en kille fram till mej och frågar:Ewa,du bor ju i lägenhet,och har ett stressigt jobb,skulle inte du verkligen behöva ett ställe där du kan finna ro,meditera och bara vara.Jag tittade på honom,men tyst inom mej tackade jag Universum för att de än en gång,skänkt mej något jag önskat.Men sen vill man ju heller inte vara för ivrig
,så något tvekande sa jag att jovisst,det skulle vara underbart!Bra,då har jag en stuga till dej.Du behöver inte betala hyra???Det enda du behöver göra är att kanske pyssla lite och få lite liv i stället,du har helt fritt att göra precis vad du vill,bara den stora enen får stå kvar! Var nu ut ikväll och kikade,och vilket underbart ställe,visserligen äger jag det inte.Men paret som äger stugan,var helt fantastiska människor,och de lät mej inte ens redovisa vem jag var,och hur jag tycker att jag är.De såg på mej och sa bara:Stället är ditt,gör vad du vill!!!De litade på mej,bara genom ett ögonkast.Helt otroligt!Ingen el,man får ta med sig vatten.Gasolkök.Öppen spis,en liten altan,stort rum,sovrum och ett pyttelitet kök.Jag kommer att få ha denna stuga i minst tio år!!Tack Universum!!
EwaKristina!
Man KAN inget annat än lita på Dig! Du utstrålar ju trygghet!
Ljus med kramar // Shintaida
OCH…. tack för att Du finns…
Wow!!!!! Grattis! Helt underbart, även att den är utan el, för det blir en annan känsla *ler* Puss på dig fina EwaK

Vad underbart! En liten stuga på landet skänker mycket ro och trygghet, mer än vad man kan tro!
Grattis till dig från mig
HADE vi vetat detta i helgen, så hade vi firat med TÅRTA!! Eller vad säger Ni? Mums…
Med Ljus // Shintaida

Vad härligt och underligt ändå-jag menar sättet den kom till dig på!Och snart kommer den underbara hösten.Klar luft och alla sprakande färgerna.Ta en skogspromenad och gå in och sätta fyr på elden.Sätt dig i gungstolen och se vem/vad som kommer till dig.Sen ska du inte spara nyckeln i hjärtat denna gången…….För den ska med hem…Härligt och lycka till med den lilla röda stugan.Kramar

#19 Tankens kraft är enorm.Större än vad man i sin vildaste fantasi kan föreställa sej.har använt mej av Tankens kraft under 6 år,och allt det jag önskat har helt plötsligt bara funnits där.Ja,förutom Audin då,men den kommer!!jag klarar mej oxå bra med min Mazda-88,går som ett smäck.Och jag ska ju bara frakta röven lite fram och hem igen,den duger så länge…Shintaida,tårta kommer!! Tack för era lyckönskningar,kommer att sätta ut foto på stugan då Elisabeth lärt mej hur jag kan få in bilderna i datorn.
kRAM!!!

Grattis Ewa! Jag är så glad för din skull!
Härligt med en stuga på landet där ingenting stör, där du kan pyssla en stund och bara vara. Jag kommer och hälsar på i stugan nån helg framöver, låter mysigt utan el också!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Underbart, grattis!

Häftigt att få tillgång till en stuga i skogen bara så där Grattis Hoppas du får många bra stunder där
EwaKristina!
*Nyfiken*
Hur länge har Du hållit på att önska/affirmera för att få det Du vill?
Kramar Till Dig // Shintaida

Jättehärligt Ewa,, Att du äntligen fått din stuga i skogen. Nu kan du samla krafter och tänka på nästa underbar händelse som ska ske i ditt liv. Visst är tankens kraft fantastisk, det vi sänder och tänker kommer tillbaka.. Lycka till !!! Kram på dig // MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Så härligt du kommer att få det i stugan.
Grattis du underbara kvinna, du är värd allt gott/kramizar
Oj vad du är duktig på att skriva eva när jag läser går det rysningar genom kroppen gud vad underbart , vad fint jag blir så himla glad, jag vet inte hur jag ska utrycka mej, ……
en stor kram till dej eva jag är så tacksamm för att du fick det du ville,
Man kan inte annat än bli himlastormande lycklig
för din skull, Ewa. Jag hoppas att du får många, många underbara dagar i den stugan, för det är du väl värd!
Många stora kramar från Junetta

Jättegrattis! Tänk vilken härlig tid du går till mötes nu, sprakande höst o en stuga i skogen…HÄRLIGT!!
kram Sussie
Underbart när önskningar slår in. Grattis och njuuuut!
Ja, visst är det fantastiskt! Jag vet ju att det funkar! men blir ändå lika glad och tacksam varenda gång! Känner mig lycklig för din skull Ewa-kristina
Ps. vård och omsorg på dig
*Skrattar*

Det är ju det jag säger…önskar man sig nåt riktigt mycket så får man det….Grattis!
Grattis! :) *Stor kram*

Tänk,att få dela denna glädje med er.
Och att ni verkligen gläds.Man känner i varenda bokstav,i varje ord,att ni menar det oxå.Det värmer otroligt mycket,ska ni veta!Må oxå era önskningar,drömmar komma till er!!Kram,Ewa

#20 Ja men han:Björn då???Varför får du inte han?Du kanske trots allt tvekar.Det är inte alltid lätt att ha en karl i huset.Nej det är bättre om du kan få en bil nästa gång.
Lär dig inte att lägga in bilder i datorn,då får du göra det jämt sen.
Många kramar till dig.

grattis ewa till stugan den är du värd flera gånger om.
Stort grattis från mig med!! Tankens kraft är mäktig, så tänk på bara. Önskningar kan man ju inte ha för mycket av..hi-hi…