Förändring i utseendet..
Jag måste bara fråga en sak som jag ofta fått höra.. När jag suttit och jobbar med gruppseans eller om jag har healat eller ng likande så är det flera stycken som sagt att jag föryngrats. Jag ser ut som om jag var ung.. Jag känner ju själv av energierna som går igenom mig, men ser ju inte själv hur jag förändras i ansiktet.. Förändringen är tydligen världigt markant, då jag fått höra detta väldigt ofta hur stor förändingen är. Att dessa energierna håller en ung är det väl ingen tvekan om nu då !!!!
Är det fler som upplevt detta eller hört detta om sig själv.. Nyfiken i en strut !! hahahah
kram på er /// MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

För rätt många år sen gav jag healing till en kvinna. Hon låg på en massagebänk och jag satt på en stol med hjul. När jag var klar väckte jag henne försiktigt. Hon tittar upp småler och berättar sen att hon först sett mig i en helt annan gestalt. Med långt svart hår och väldigt vacker. Jag tror att det var min healingguide hon såg…..men är inte säker.
kram Rose

Ja det får jag ofta höra, att jag blir förändrad i ansiktet när jag har sittning eller seans oftast. 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jo, jag har varit med om det själv ett par gånger under min "resa" som medium och healer…jag har också kännt hur "spindelväv" läggs över mitt ansikte och jag blir tydligen äldre….ha ha som om mina 58 år inte skulle räcka….men känner mig max 38 inuti….det är väl också det som brukar kallas för Overshadowing i England. Jag har också vari med om att jag ändrat språkbruk, kroppsspråk under sessioner.
Det är inte ovanligt att människor slätat ut under healingbehandligar….härligt fenomen.
När jag gick mediumkursen i somras, så förändrades mitt ansikte, såg lite annorlunda ut..inte bara jag själv som såg det, utan de andra kursdeltagarna och läraren såg det.. det kändes konstigt, men positivt..

Vart tog den MariaJ vägen som alltid avslutade med "Vänligen MariaJ"??

# 5 .. Jag är här..
// Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
En kompis till mig som heter Lena berättade att för några år sen var hon med sin man hos sin syster på en bjudning. Det fotades en del. Sen efteråt när hennes syster fick se korten sa hon att Lena såg inte alls ut som hon brukar.Att det var otäckt att se på kortet. Hon såg ut som en häxa. Lena tittade på fotot och höll med om det. Hennes ansikte var förändrat och hon såg inte alls ut som hon brukar. Hon bad syrran kasta kortet.
Nu efteråt har hon ångrat att hon kastade det för hon har hört att det kan bli så att ansiktet ändras och att det man ser är hur man såg ut i ett tidigare liv. Jag har hört en annan tjej berätta att när man tex mediterar kan ansiktet ändras och om någon fotar en då kan man sen få se intressanta bilder på en själv.
Kram Lotta

# 5.. Jag förstår inte varför man inte får skriva det man känner för !! Är det fel eller missuppfattade jag dig YvonneW ? 
Carpe Diem
Maria Johnsson
skriv du som du vill Maria vi lever i ett FRITT land! 
Angående det du tar upp så är det väl som Lady-Oona skrev ovanför här sa att det blir en så kallad "Overshadowing" någon healingkunnig från universum eller andra sidan som träder igenom och hjälper till! Läckert!! Bara att tacka och ta emot *L*
Ljus Carina

Tack Vibeka..
Jag skriver olika när jag gjort inlägg. Det är helt och hållet vad jag känner att jag vill skriva. Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson

Vi är flera som avslutar på olika sätt och har gjort det hela tiden. Ibland blir det vänligen, kram, ljus & kärlek m.m. Jag ser inget konstigt så fortsätt att skriv det du känner Maria!
Kramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Inget att tacka för vännen!! det är precis som du säger man utgår från sin känsla och den är DIN egen känsla alltså inget som någon annan ska styra i. Har andra problem med "dina" känslor så får de väl hantera det på egen hand eller "lyfta blicken" 
Kram på dig Maria 

# 12 

Carpe Diem
Maria Johnsson
En av mina första healing,som jag fick.Var hos en väninna till mig.Hon skulle göra en kristallhealnig.Jag hade väl legat ca 15-20 min.När jag känner en närvaro i rummet,precis när jag tänkte" något eller någon är här" Började min väninna,tala med en annan röst.Det var ett budskap till mig,under detta känne jag mig ung och vacker (smal,vackert och med långt mörkt hår.Hade även en lång vit klänning och guld sandaler på mig)Min väninna "pratade" i ca 5 min.Hon kom inte i håg,vad hon sagt.Men däremot hade hon sett att jag hade ändrat utseende.När jag frågade hur jag såg ut,beskrev hon mig,precis som jag själv hade upplevt mig.Vi båda blev väldigt förvånad över detta.Har varken för eller senare varit med om något likande.Vet inte vad detta var.Kanske var det en healing guid,som kom fram??
Kram//molly

# 14.. men den avataren har jag haft i minst 1 vecka nu ju..
Har du missat den då ?? hahahah ..ja, så kan det vara. Ingen skada skedd.. Allt är då oki !!! Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson