Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
LĂ€st 1154 ggr
MirelaK85
0

vaknade av att...

Hej! đŸ‘‹

Jag lĂ„g och sov pĂ„ mage inatt och plötsligt vaknar jag av att nĂ„n vĂ€cker mig genom att daska/putta mig pĂ„ baken ett par ggr i streck
det Ă€r som nĂ€r ett barn vill ha den vuxnes uppmĂ€rksamhet đŸ€Ș

Jag fick lite panik och hjĂ€rtat ville hoppa ut, men mannen o barnen lĂ„g o sov sĂ„ det var inte dom
 det var inget mer med det sĂ„ jag lugnade ner mig och fortsatte sova
Nu i efterhand sitter jag och funderar, vem det kan ha varit? För kvinnan som var hĂ€r nĂ€r jag flyttade in (som har hittat ljuset) Ă€r inte kvar, jag kĂ€nner inte av henne nĂ„n mer och det var absolut inte hon.  jag Ă€r inte rĂ€dd som jag var en gĂ„ng i tiden, jag vill bara veta vem det Ă€r

Nirvana_Ophelia
0

Det kan ha varit nĂ„gon annan, nĂ„gon ande, som fortfarande Ă€r kvar i huset. Nya hus kan Ă€ven ha spöken, och en ny plats kan vara hemsökt. Be en prĂ€st komma och vĂ€lsigna huset och be honom ta bort anden. Spöken Ă€r bunda till platser eller en mĂ€nniska och en ande Ă€r i andevĂ€rlden dĂ€r allt Ă€r bra. Oroliga sjĂ€lar har inte gĂ„tt in i ljuset Ă€n

sÄ jag tror det Àr en orolig ande. Du fÄr frÄga vad det Àr, vad anden vill, och vad han hon gjorde sÄdÀr för. Kan vara ett barn ocksÄ, eftersom den gjorde som ett barn gör för att fÄ uppmÀrksamhet.

? Är inte sĂ€ker, men sĂ„ kan det vara.

ALPHIRA
0

Om det var en engÄngsföreteelse sÄ tror jag det finns ingenting att oroa sig för.

Det Àr klart du funderar efterÄt vem den kunde vara. Ja vet inte heller.

Hör av dig om det upprepar sig.

MirelaK85
0

Nu har jag tĂ€nkt efter ordentligt och kom pĂ„ att tĂ€nka pĂ„ min dotters lĂ„tsaskompis Marina. Det var nĂ„n som skrev om sin dotter o hennes lĂ„tsasvĂ€n och dĂ„ kom jag pĂ„ att tĂ€nka att det mycket möjligt var M, min dotter kallar henne Ă€ven för hennes syster
 för ca 9-10 Ă„r sedan var jag gravid och var inne i 3e mĂ„n men tyvĂ€rr var det utomhavande, jag kĂ€nde att det var en flicka jag bar pÄ kanske Ă€r det hon som Ă€r dotterns lĂ„tsasvĂ€n/syster? Men jag kĂ€nner Ă€ndĂ„ mig sĂ„ lugn Ă€ven om min dotter pratar sĂ„ intensivt och verklighetstroget med nĂ„gon
<men Ă€n sĂ„ lĂ€nge har jag inte blivit tilldaskad igen đŸ˜ƒđŸ˜‰ jag kommer att höra av mig om  nĂ„t nytt dyker upp
Tack för att ni svarade

ALPHIRA
0

Hej! Bra att du inte blivit tilldaskad igen!😉

Det hÀr Àr faktiskt vÀldigt intressant.

Det verkar som om din dotter tar allt detta med ro, eller
 Att hon inte Àr rÀdd? -Om inte, dÄ Àr allting OK.

Hör av dig.

MirelaK85
0

Hej Alphira :D ja det tycker jag med, vĂ€ldigt intressant, och just i den Ă„ldern. Min dotter Ă€r 4 Ă„r gammal, nĂ€r jag var 4 Ă„r gammal dog min pappa (ynka 28 Ă„r) i bilolycka. Jag hade tydligen kontakt med honom Ă€ven efter hans död
enligt min familj. Men det minns jag inte alls, dĂ€remot har jag trĂ€ffat honom i mina drömmar 3 ggr och 1 ggn via ett medium. Jag förstog nog inte riktigt att han var död fram till ca sju Ă„rs Ă„ldern. 

Dottern Ă€r inte alls rĂ€dd, jag frĂ„gar henne hela tiden om denna Marina, men ibland kĂ€nns det som att hon tillĂ€gger sjĂ€lv vissa saker sĂ„ som barn gör :D Hon leker med henne och tjafsar mycket haha men dĂ€rför misstĂ€nker jag att M Ă€r ett barn runt dotterns Ă„lder
.ibland sĂ€ger dottern att M Ă€r en bebis
jĂ€tteklurigt
.Ă„terstĂ„r att grĂ€va mer info :D

ALPHIRA
0

Det var ju tröstande att höra att din dotter Àr inte rÀdd.
Det Àr det viktigaste.

Hon verkar ha Ă€rvt din förmĂ„ga.đŸŒș

Bebis
klurigt som du sÀger
Kanske inte bebis men yngre/mindre ÀndÄ Àn dottern din
vad tror du?