Kurser / utbildning
Hej allihopa! Jag är rätt så ny inom det här området, men efter att jag har fått bekräftat från både mig själv och ett par medium att jag är medial så har jag fått upp intresset mer än någonsin för allt som har med andra sidan att göra. Min fråga är nu om Ni har tips och rekommenderar en utbildning / kurs om hur man utvecklar sitt mediala samt hur man ska hantera det. Triivas vet jag bland annat? Är det någon av er som gått där? Eller någon annan stans? Jag bor i Dalarna, så i Dalarna någonstans eller runt omkring här vore toppen! Tusen tack för svar! Kramar
Kolla Ramsbergsgården. Det är inte så långt dit, beroende lite på var i Dalarna du bor.
Har du gått där? :)
Två gånger. Kan svara via PM om du har funderingar. Eller varför inte fråga dom själva om du undrar över något.
Vill ju höra från någon som själv varit där? Finns väl INGEN som pratar illa om sig själv o sina kurser?
Jag har varit på en helgkurs där två gånger.
# 0 Vet inte vart här i Dalarna du befinner dig men det här rekommenderar jag varmt,det är en bekant till mig som anordnar kurs av enormt hög kvalitet.
Nu vet jag inte om det är just medium kurs du är ute efter men det här är kanon bra folk på alla sätt och vis som erbjuder dom absolut bästa lärarna både från England och Sverige.
Har gått själv för några år sedan och träffade dom senast i går.Det är seriöst underbara männiiskor och enormt duktiga medium på alla vis så det kan vara ett alternativ för dig om du finns i krokarna Leksand 🙂
Lycka Till 🌺