Pirr i handflatan?
Har läst att vissa (eller alla?) får pirr i handlflatorna, men exakt hur känns pirret? Fick som sockerdricka i höger igår & tänkte att det måste vara handen som somnat, men det kändes inte riktigt likadant?
Känner att jag måste fråga ifall att :)
Prova att känn på din egen aura, slappna av i hela kroppen. För ihop handflatorna över huvudet och ändra avstånd och känn ifall det inte pirrar lite grann…
Jo då, i mina händer pirrar och sticker det när jag reikar. Tog ett tag innan jag upplevde det, men när jag fokuserade på det jag skulle göra, och inte lät tankarna fara iväg på egna upptåg så tog det inte lång stund förrän jag kände det där speciella pirret. :)
Trägen vinner! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Kom att tänka på en rolig händelse ang. pirr i handflatorna! Satt i köket för tre veckor sen och fick en otroligt stark känsla i mina händer. Det var så starkt pirrande så det gick inte att ta miste på att det var någonting riktigt speciellt på gång. Så tog de ca två minuter. Så ringde telefonen. Jaha ok det här ska bli spännande, den som ringer nu behöver definitivt någonting lite extra för sitt mående. Det var min älsta son som ringde och han hade inte hört av sig på länge. Han behövde lite extra av sin mamma just då!

#3 Jag ryser Anki! Härligt att du kände det så starkt! 
kram!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja. jag blir alltid lika glad och tacksam när det blir så tydligt
Hm.. Jag kände det ju bara i ena handflatan, men anledningen att jag kom att tänka på healing då var för att jag hade handen vid min son & han har haft feber 2 kvällar i rad & lite pipig. Så jag la bara handen på hans mage & då lipade han så sött, men jag märkte inget annat. Var nog lik varm i handflatan som vanligt oxå.. Pirret försvann rätt snabbt ändå, men jag kunde inte låta bli att fundera på om det bara var handen som somnat eller kke healing :)
Jag tror inte du behöver tvivla Helleh att det var healingenergier du kände
Kramis
Om så är fallet… Guuud vad spännande :D