Dröm
Drömde inatt att jag var gravid med en rockstjärna, inget namn nämnt, och vi var så lyckliga och kära. Jag var omgiven av honom och hans vänner, och hade stor mage. Jag vet att graviditet i en dröm betyder förändring, bra eller dålig. ingen vet. Sedan i samma dröm, var en gammal vän till mig, Carro…minns inga detaljer, men vi pratade iaf…sedan vaknade jag.
Jag har ingen aning om vad rockstjärnan står för, såg honom på tv för några dagar sedan, säkert därför. Jag antar att barnet står för förändring och han kanske för längtan, eftersom jag så otroligt mycket vill bli älskad. Men inte kan bli det. Jag tror också att hans vänner står för längtan efter att bli accepterad.=) Att tillhöra en grupp människor, värme, kärlek. Carro är väl saknad, vi har inte pratat på flera månader, alltså är det slut, utan att jag fick veta varför. Men men…så kan det aldrig bli, att man blir älskad, bara att man är ensam och singel. Livet ut…tyvärr. Så, det var min tolkning av drömmen.:P😕
Vännen.. Jag tyckte det var en kanonbra tolkning av drömmen. Du hittade massor av nycklar till hur du egentligen mår och som du bara genom att veta detta gör att du läker dig och kan gå vidare. Alla känner vi oss oälskade ibland även om vi är älskade! Det är inte säkert att du och din vän har brutit med varandra för det kan vara din egna känsla också. Och jag tror säkert att du kommer att hitta din kärlek, förr eller senare. Skickar dig lite styrkekramar som kanske hjälper dig lite grann ur detta.:)