Medium som gör andeutrdrivningar
Jag har försökt hitta medium som gör andeutdrivningsterapi. Alltså Som för över klibbandar och liknande till andra sidan. Är de någon som känner till några här i Sverige, Gärna i närheten av sthlm eller södermanlands län.
"Klibbandar" har inte jag heller hört talas om tidigare. Men så här definierar man klibbandar på den här sidan: http://www.mediumpavag.n.nu/andar
"…En annan anledning kan vara att en ande har "följt" med dig hem från en helt annan plats bla. för att anden har känt sig trygg med dig eller att du har ett liknande liv som anden hade när den levde. Dessa andar brukar man kalla för "klibbandar", de har inget ont i sig men kan ställa till en del oreda hemma hos dig, eftersom de oftast inte vet att de är döda".
Så… nu vet vi det! 😉Även om det inte var svaret på TS fråga.
Oceanen, titta under länkar här på sidan. Kanske hittar du något där.
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
okej klibbandar eller ej, men är de någon som känner till ett medium som gör andeutrdrivningsterapi överhuvudtaget ^^
För mig handlar det inte om att driva ut andra. För mig handlar det om att hjälpa en individ flytta fokuset på sitt medvetandeperspektiv. När en förståelse till varför någonting inträffar blir det möjligt att göra någonting åt det. Dvs när orsaken blir känd kan verkan "symptomen" medvetandegöras. När bi blir medveten om någonting blir det möjligt att fatta ett nytt beslut. Önskat jag knarhålla min gamla uppfattning eller önskar jag ersätta den med ett nytt tankesätt. Givetvis kan detta öken göras som en eller flera healingsessioner beroende på vem det är som ber om hjälp. Och hur den personen känner sig bekväm med olika behandlingsformer.
7 terry evans har ju gosht busting - så pröva där!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"