Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1067 ggr
JohannaOlivia
0

Eskimån!

Helluuu på er allihopa! :D Asså idag hände världens läskigaste grej! När jag var hos min kompis (säger inga riktiga namn x)) Hanna,17 och hennes syrra Sofia,16 så berättade Sofia att hon hade sätt under dagen en lång gubbe som gick förbi tvn och nerför trappen. Och sen så började vi snacka om det x) Jag berättade saker som hade hänt mej och dom berättade mer saker om vad som hade hänt dom.. De va bara vi hemma. Sen så sa Sofia att hon ville att de skulle hända nåt så att hon vet att hon inte inbillar sej. Och precis efter så ringer deras telefon. Då springer Hanna och svarar och man ser hur rädd hon blir.. sen så slänger hon iväg telefonen och springer till soffan och börjar gråta. De va nån i telefonen som hade sagt: "Hej, Det är eskimån…" med en creepy röst.. Det som oxå var konstigt var att deras telegon inte funkar.. man brukar inte höra någon när man svarar men just nu så gjorde mab det.. asså de va så himmla läskigt! Någon som vet vad de kan ha varit de va en tjej som pratade förresten.. x) men asså efter de så satt alla livrädda i soffan asså vi va så rädda.. skulle va tacksam om någon svarade ^^ För asså de har hänt massa andra saker.. asså jag har varit med om andra saker x) men hör gärna av er! :) Kraam på eer! ^^

zepanita2
2

Hej.

Varför är ni rädda männeskor ? 

Et spöke som ni kallar det är just det - et människa.

Så ta det lungt - dette var en äre for ere. 🙂

kram 🤗