Stänga av sig
Hej, om jag skulle få kontakt med andar eller nått
Hur stänger man av sig?
¨Jag orkar inte
Kakan, det bästa är om du söker informationen själv. Rätt som det är så hittar du en intressant tråd som du kan lära dig av.
Inget är gratis här i livet.
Sajtvärd på Övernaturligt
Jo.
Kramar
Gå promenad
Bada i stranden
Skratta
Berätta
Leka utomhus
Hämta pinnar/saker från skogen
Ge bort
Och mkt mer :)
Vi menar nog att du får anstränga dig lite själv, och inte vänta dig att få allt serverat. Inget personligt menat, men det är många som kommer hit och vill ha utförliga svar på direkten istället för att tilllbringa lite tid på sajten och söka runt.

#5 Du orkar inte använda sökfunktionen, men du orkar motivera det genom att skriva en lista på saker som är gratis 🙂.
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism
Jag undrar lite vad du menar med din fråga. Menar du att andar har kontaktat dig och att du vill att de ska försvinna, eller menar du att du eftersöker andekontakt och undrar hur du avbryter den om du skulle få någon? 🙂
Jag brukar föreställa mig att jag är i ett "ägg" eller en bubbla.. så ingen kan komma åt mig. Typ att jag ritar upp bubblan runt om mig.. och ser till att den är ordentligt stängd.. visualisera!
Du kan ju tänka precis hur du vill, exempelvis. att du är i en flaska och du stänger igen korken hårt så att ingen kan öppna! :)
Det finns hur mycket som helst, ta det som funkar bäst för dig !
Jag är kompis med ett jätte duktigt medium och jag hade så fruktansvärt ont i huvet i flera veckor och det kändes lite som att jag var full hela tiden, då sa hon till mig att ja måste försöka stänga mig för jag är så öppen. Då föreställde jag mig själv i en bubbla, och hips vips var yrseln och huvudvärken borta.. ganska lustigt och trodde inte på det själv, så det var fränt! :)
#9 Jag vet det där fungerar!☀️
Oki tack #9