Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1097 ggr
messy
0

Läsa av bild?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nån som vill läsa av denna? Har själv gjort det så skulle vara intressant att höra fler :)

Mindfull
1

Jag får in tre energier från platsen som inte är kopplat till nuvarande hus. - Någon eller flera har blivit begravd på platsen före tomten. - Någon har blivit allvarligt skadad på platsen för tomten, ev med dödlig utgång. - Finns ett tidigare hus som inte ser ut som nuvarande, med mycket kvardröjande energier. Troligen rivet pga brand, om det inte omrenoverts till oigenkänlighet. Ev. kan de tre energierna höra ihop. Död/skadad i brand. Begravd i brand/rasmassor, men fick först upp att det gått lång tid mellan händelserna. Känsla av begravningsplats nära huset. Någon (kvinna/barn eller person i fysiskt underläge) har utsatts för våld under tortyrliknande former. Får känsla av norra nordamerika (norra USA eller Kanada)

Aleya
1

Är detta en avläsning eller en övning. Vill du ha en avläsning så vänd dig till Avläsningstråden som finns till vänster.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Amandla
0

Jag bytte kategori till övningar och fixade så bilden visas direkt i inlägget.

Fdtr
0

Det känns som jag är utomlands men ändå inte, det känns ändå "hemtamt" på något sätt. 

Det känns som människor kommer och går. Det bor folk här permanent, ngt slags "värdfolk" men det känns som det kommer många gäster hit och stannar en tid. Hjärnan lägger sig i och tolkar kursgård, spa/hälsohem, konferensanläggning, ngt slags retreat.

Det känns som mat är viktigt här, kanske är de berömda för sin goda mat? Det känns även som folk söker sig hit för naturens skull, att det är en oas, iväg från stadens hets. 

Får en bild av en leende blond kvinna, lockigt axellångt hår, solbränd och med ett härligt välkomnande leende. Känns som byggnaden har med henne att göra.

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

lollolovee
1

Jag fick en känsla av att vara utomlands, inte i Sverige, men ändå att det kändes väldigt välkomnande :) Det har begravts människor antingen på tomten eller i närheten som har bott i huset, och huset i fråga är äldre än det se ut, omkring 1902 eller något sådant där…. Fick upp att det skulle hänt något allvarligare i eller med huset år 1981… Hoppas något stämmer, på 1981, kan det ha varit en eldsvåda?

Patricia840822
0

Jag får till mig en dam som går i trädgården och kolla till blommorna pa sommarna och hennes favorit rum höger sida på första våningen sidan av de andra rummet. En dam som har bott där längen damen har uppsatt knuttet hår förklädde en liten dam Mannen har svart hatt med kostym. Han var inte tillsammans med denna kvinnan utan mannen kommer från en annan epok.Han vill ha hjälp att hitta hem till andra sidan.jag får tilk mig att han levde på 50 talet och kvinnan på 30 talet.Jag får till mig ett vitt folkhem. Fridfull plats där folk kunde komma och be till gud. 1960 blev det ett hus med en stor familj som bodde där länge.

NiklasTyreso
0

Ligger det inte en sjö eller liknande inom några hundra meters avstånd?

messy
0

Har inte varit inloggad på en tid då jag inte haft någon dator men blev väldigt glad över era svar. Huset ligger på utsidan av paris och är fotograferat av min vän som är au pair där 🙂

Anledningen till att jag var intresserad av denhär bilden var för jag direkt tydligt såg konturer av en kvinnas ansikte i gräset i vänstra hörnet ✨

messy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna haha 🤔

lollolovee
0

Ooooooj…. Coolt! :)

Mindfull
0

Tycker att det är spännande med detaljer i bilder, men inget jag väljer att lägga vikt i vid avläsningar. Går då mer på intuition…. Jag är nyfiken på om du vet något om husets eller platsens historia! Känner du till något eller har möjlighet att ta reda på något?