Drömtolkning
Någon som vill hjälpa mig att tolka en dröm? Jag kan inte släppa den då det känns som om den vill säga mig nåt.
Det började på dagen på jobbet med att jag kände hela dagen hur där var något, ryser på halva huvudet då och jag tänkte att jag får väl se vad som händer… men inget hände och jag fokuserade inte heller, jobbade ju så jag tänkte att det typ skulle komma någon eller nåt som skulle ge mig nåt. Det här sker alltså på riktigt. Men sen på natten så drömde jag att jag var i ett hus och att jag där skulle visa några vänner att det spökade där. Jag står i en dörröppning och inne i rummet så flyttas saker omkring men plötsligt så är det som om "spökena" börjar dra i mina ben för att få in mig i rummet men jag håller hårt i dörrkarmen och får hjälp att dra mig ur….
För att det kanske ska bli lättare att tolka så kan jag berätta att jag funderar mycket över min arbetssituation och vad jag ska göra. Alltså jag oroar mig inte men känner att jag måste bestämma mig för vad jag ska bli när jag blir stor.
Tacksam för svar! Kram Sanna

har svarat dig i din gästbok

Tack 

Tack 

Tarotsanna tolka din dröm som du tolkar dina tarotkort dela upp drömmen i bilder och tolka det själv.
Drömmen var ju tii dig och bara du själv som kan tolka detta.
Ngn som tycker det är obehagligt med spöken tolkar ju drömmen på ett sätt medans jag som tycker det är spännande och ser det som en utmaning tolkar det på ett helt annat sätt.
Så bara du själv som kan tolka din dröm för den var specifik för just dig.
Lasse
Håller helt med tarotlasse här

Jag har så svårt att göra tolkningar till mig själv. Men får väl tänka att det är till någon annan och se vad jag hade svarat där 
Det är precis samma här..det är nästintill omöjligt när man gör det på sig själv…men jag tror det beror mycket på att vi för det mesta tror andra vet mer om oss än vad vi själva gör..vi har ju blivit formade så från de vi var barn..
jag kan känna jag blir irriterad på mig själv just därför *hehe*
Kram

Ja, jag tycker det är svårt att vara neutral inför sig själv
Alltså jag kan tolka det precis som det passar mig bäst eller så tar jag inte till mig min tolkning.
Men jag antar att jag inte ska ha någon vägledning just nu, har försökt boka tid men fick inget svar om tiden, frågade en annan men hon jobbade inte på distans….
Ska ha hit Anita och Lasse Rydström på Magisk afton om ett par veckor, jag får väl vänta tills dess och hoppas på bra budskap och vägledning då.
Kram Sanna

Håller med om att det är svårt att tolka till sig själv det är så lätt att ens eget logiska tänkande går in.
Men när det gäller drömmar och bilder man får till sig så är det bara en själv som kan tolka det för att du har fått denna drömmen och bilderna för att dom ska betyda just ngt för dig inte för ngn annan.
Som sagt vad alla kan tolka en bild olika Håll upp ett tarotkort för en grupp av folk och fråga vad dom kan se i kortet och du kommer få många olika svar.
Samma sak med drömmar.
Lasse