Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1457 ggr
Morsan1
0

Forumträffen :))

Hej hopp!

Ha ha ha jag var först in på forumet från träffen!!!

En underbar helg på många sätt. Jag har lärt mig mycket, kanske påbörjat MIN andliga resa, träffat MASSOR av trevliga människor, käkat kanongod mat och fått många goda skratt.

Tack alla som var med på träffen. Tack för att jag fick den stora äran att få träffa er och vara en del av vad ni upplever.

Tack Elisabeth och Ewa för att ni gjorde denna träff möjlig.

Pussar Åsa "Morsan1"

Tarotsanna
0

Vad kul att få höra lite om träffen Skrattande Förstod ju att det skulle bli en härlig helg!

Kram Sanna

melia
0

Så ni har kommit hem nu Skrattande åkte ni tillbaka till vinden idag igen och hjälpte dom som var kvar? och hur gick det hemma hos den där grannen till tjejen igår? hittade elisabeth o ewa nåt där? jätte nyfiken på allt vad ni gjorde idag när jag inte kunde vara med! hade sån lust att åka tillbaka till er idag! berätta allt kul jag missade :) kram

melia
0

Vill också passa på att tacka så jätte mycket för min ängel som jag vann! fick den nu på forumträffen Skrattande den är jätte fin och den gör mig så glad! Glad Tack så mycket än en gång :)

Morsan1
0

Hej Melia! Fick du åka hem själv i bilen igår kväll? ;)

Jag vet inte om dom skulle tillbaka till vinden idag. Tror inte det för de flesta var nog lite trötta och urtömda efter helgen.

Hos grannen hade det gått bra. Elisabeth hade pratat med henne så det var nog ingen fara, jag minns inte riktigt vad hon berättade….. det blev mycket information igår!!

Idag sov många av oss ganska länge. Sen mediterade vi (jag för första gången!!). Elisabeth hade någon övning som jag inte var med på och sen var det lunch. Efter det var Drutten och jag tvungna att åka hem för att passa hennes tåg så vi tog farväl av sällskapet efter 13:00

Nu håller jag på att smälta alla intryck, jag har fått lite att fundera på ang. mig själv och vad jag kan och inte kan. Jag är så oerhört tacksam för att jag fick vara en del i allt det här.

Kram till dig Melia och hoppas ditt barn fick en underbar födelsedag.

Thinka
0

Jag är också hemma nu. Melia, det var nog inte så farligt hos grannen alls, vad jag förstod. Vi gjorde en psykometri övning i dag alla fick lägga en sak i en korg sedan skulle var och en plocka upp en sak ur korgen och känna av den.

Jag är jätte glad över att jag åkte på träffen ni är underbara alla!

Jag vill rikta ett speciellt tack till EvaKristina som ledde oss i meditationen i dag. Tack för all god mat fantastiska upplevelser och underbart sällskap. Det kommer att ta tid att smälta allt, det känns som en dröm och jag ville inte alls igentligen åka hem!

Kram

melia
0

Åååå så avis jag är!!! på er som fick stanna en dag extra!! Glad 

#4 nja jag vet inte om jag var ensam i bilen.. helt plötsligt började en gul lampa med en blixt på lysa på instrumentbrädan! blev ju skitskraj o trodde bilen skulle paja, den lyste en stund sen slocknade den och det blev inge mer, så jag tror kanske nån åkte med mig i bilen å tände lampan för å visa det :) jag bad min morfar sitta i sätet bredvid mig när jag åkte hem nämligen Glad för att jag var så skraj för att fått med mig nån av dom andra..

Och jösses va skraj jag var igår kväll, när jag kom hem så var det omöjligt att sova, jag var så rädd, kollade igenom hela huset, sprang upp flera gånger för jag hörde saker :) inbillade mig säkert för att jag var så uppskrämd efter vinden.

#5 Jag ville inte heller åka hem :( längtar redan till nästa träff :) och den tänker jag baske mig vara med på alla dagar!! Skrattande

evawa
0

Hej och tack alla för en sån härlig och rolig helg.. Det kändes som vi hade träffats hundra gånger innan. Alla ni är helt underbara. Längtar till nästa gång vi ses, kanske blir det en lös- snus och skoterSkrattande  Tack alla för den här helgen

många kramar

Evawa

susanne73
0

heeej allesammans!! tack för i helgen,gud va roligt att få träffa er allihopa…*L* hoppas det blir en till träff snart..

EwaKristina
0

Nu är jag hemma oxå,och det var en fantastisk träff må jag då säga!!Och jag finner ännu inga ord,och kan ännu inte riktigt skriva om träffen,det kommer lite senare.Måste bara få säga,vilken glädje och enorm förmån att få ha tillbringat en helg med er allesammans.

*Kan berätta att jag talade nyss med "kommisarie" Johansson,bilen fungerar fortfarande,och resan går bra för dom hem!!Kram från hjärtat till er alla!/Ewa

*Melia,vi saknade dej enormt idag!!Så nästa gång måste du vara med alla dagarna!!

shintaida
0

Hej Svejs!!!

Nu är jag hemma hos min Nallebjörn igen!!

Allt väl och MÅNGA att tänka på, vilka är Er på träffen. Jag tackar ödmjukast för att jag fått träffa Er - ni vänliga själar!

Tack för att Ni hjälpte mig att hitta min "svans" så jag kan börja utvecklas!

Ytterligare tack för en otrolig drömhelg i andarnas Tecken!

Tack Ewakristina och Kicki för att Ni "räddade" mig i sista stund, så att säga….  Generad

Har så mycket att skriva, men måste vila.

KRAM TILL ER ALLA OCH MÅ LJUSET VARA MED EDER!!

Er Egna Ödmjuka // Shintaida

Bybo
0

Hallå ni alla!!   EwaKristina, jag klarade mig, jag är hemma REDAN!! Har tusan inte duschat, satte mig här direkt för att tala om att jag överlevde hähä….

Det var knöfult på tåget, mera svett ,OOOääää!! Framme i uppsala sprang jag som en tok till bussen och hann med en hårsmån Och inte nog med det, jag fick åka gratis 7 mil!! ;-)

Innan jag hoppar i duschen, vill även jag säga TACK till er alla. Vad goa ni är! Alla var ofarliga haha Nästa träff ska jag garanterat på…om jag kan. Rekomenderas!! Vill gärna utveckla mig mera känner jag nu…om jag kan!!! ;-)

Pussar från Pia med skrattträningsverk i magggen!!

Happyspirit
0

SkrattandeKUL!! Att höra bybo att du fått en sån kick av träffen! Jag hoppas verkligen att du utvecklar din gåva! Du är en sån underbar personKyss

melia
0

#9 tack vad snällt sagt Generad blir alldeles rörd

Tack så mycket EwaKristina o Elisabeth för att ni ordnade träffen!! Glad

Ni är helt underbara allihopa!!

massor med kramar från mig!

Bybo
0

Va gullig du är Anki!! Tack goa du! Men jag är allt en fegis…när vi skulle göra detta med banden( som du visat ) ville jag inte, men gjorde det ändå….Kram

Morsan1
0

Bybo, jag har varit hemma i 5 timmar och har inte heller duschat än. Ha ha ha ska försöka reda ut det innan sänggående!

Har just talat med min dotter som kommit hem från sin spökfärd. Jag tror vi måste till Gotland nästa gång!!! Den ungen, vad sjutton har hon i sig!!??? Att hon inte sket på sig??? Nej då, hon sitter lungt vid köksbordet och berättar så målande, själv har jag gåshud på hela kroppen. Jag måste få någon som kan hjälpa henne med hur hon ska tackla/ utveckla detta, eller om hon ska låte bli.

EwaKristina: Jag har tjutit hela eftermiddagen efter min upplevelse vid meditationen. Så idag har jag verkligen lättat på trycket!!! Jag har varit den där 3 åringen som sitter i sin morfars famn i gungstolen och blir fylld av den vackraste kärlek och tröst man kan tänka sig. Puss på dig.

Skönt att höra att tjejerna från Norr har det bra, läste om en bilolycka i Dalarna och blev lite orolig ett tag.

Puss på er

Åsa

topsie
0

Tusen tack för helgen och för att jag fått lära känna så många goa och mysiga människor. Ni vet väl om att Ni alla är värdefulla

Annelie

Happyspirit
0

NÄÄÄ men vad säger du bybo????? Bangade du??? Varför då? Du som är sååå duktig juFlört

Kramis Ps Prestationsångest va??? *skrattar*

fru_L
0

ÄNTLIGEN ÄR DATORN LEDIGRäcka ut tungan

tack allllllllaaaaaaa för helgen det finns inte ord, det måste upplevas, och är villig att uppleva igen å igen å igen….

många kramar från kicki

Happyspirit
0

Jaha! Förlåt jag Generad trodde du skrev att du bangade! Bra go for it girl!!! OOOHHH vad glad jag blirSkrattandeSkrattandeSkrattande

EwaKristina
0

#11 Ja du Bybo:-),jag såg dej promenerandes ensam i mörkret de sista 5 kilometrarna,så du må tro att det kändes skönt att läsa att du nu är hemma.Kram

Shintaida…skönt att du oxå "hittat" hem.Kram

mumlinen
0

tack för den här helgen , synd att tiden går så fort när man har kul . vilka härliga människor ni är ,kram

[Hellas]
0

Å vad härligt att Ni alla fick en så lyckad helg, vilken härlig energi ni skriver med, den går rakt in i hela mig och ger mig ett bekant pirr i armarna :-)

Hoppas att Ni vet att Ni delar med er av er energi just nu vilket Ni vill eller inte och bara så Ni vet……Jag tänker definitivt känna av den vågen………Helt plötslit känns det rätt ok med söndagkväll och ytterligare en arbetsvecka framför mig.

Jag SKA med nästa gångFlört

Tack för att Ni delar med Er och klart att jag avudnas Er…..

topsie
0

jag har fått en sån kick efter helgen. Skickar ut massor med positiva energier till er Alla.

Happyspirit
0

Ja tack Topsie!! Tar tacksamt emot dina positiva energier!!Skrattande Tack för dem! De skänker glädje!Flört Ska precis som Hellas vara med nästa gång! Ser fram emot det!! Kramis

Karl_Norberg
0

Ja vad ska man säja !!!!! kalle sång *fnissar* ler och skrattar   tack  alla  så fint att få träffa så underbara människor med så fina och vackra hjärtan. jag har sådan insperation, först ska jag sova (tur jag slapp skrubben inatt i allfall) *ler* tack , jag ser frammimot nästa gång

många  stora varma kramar

zeretki
0

Åhh, va avundsjuk jag blir!!

Bybo
0

#26 Jag drömde om dig i natt. Det gick inte att nå dig på mobilen *skratt* Nästa gång ska du väl med?

Happyspirit
0

Är det mig du menar gumman?????????

Karl_Norberg
0

menar säkert mej

Ja jag kunde inte hålla mej var tvungen att skriva det *skrattar*

Happyspirit
0

*asgarv* Ja du Karl!!!!!!!! Vi får väl se! Om Damen behagar svara nån gång! Tror du hon kommit ut duschen snart hahahahqhah

EwaKristina
0

Kalle,skönt att se att du är hemma!!Och du,fixa resåren,du vet var,till nästa träffFlörtKram!!!

Happyspirit
0

Jag är nyfiken skulle inte du ha en träningsdemo??? Karl?FlörtHur gick det? Någon igenkänd?

Kramis

zeretki
0

#27 Hihi, nu blir jag smickrad! Ja, jag ville hemskt gärna med det gick inte denna gång. Hoppas på ny träff snart igen, i mellersta eller södra Sverige? :)

galdra
0

Hej.Nu e jag hemma.Tåget blev försenat pga ställverksfel i Herrljunga.Men det blev bara 34 minuter.

Tack för en sagolik helg.Goda vänner och massor av skratt.Roliga övningar och många cigg,jättegod mat.Mycket att fundera på-helt underbart.

Kramar till er alla/Galdra

shintaida
0

Skönt att höra,Galdra!

Är alla hemma nu?? Jag kan inte räkna… Generad 

Jättekramar // Shintaida

Thinka
0

#34 många cigg? asg , jag känner mig som en askkopp!Skrattande

Karl_Norberg
0

ja  det vart lärorikt  så jag är jätte nöjd 

hehehe*skrattarÄ eva  det ska jag  göra *fnissar*

EwaKristina
0

Skönt att höra Galdra!!Har du hört från Cilla oxå,om hon kommit hem??*Kramar er*

CBA
0

Nääääee…fy vad avundsjuk jag blir nu när jag läser allt ni skrivit *snyft*

Ni verkar ha haft en underbar träff!!!

Nästa gång får ni lägga träffen lite mer i mitten av landet ;o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

shintaida
0

*fniss* det var väl i mitten - ungefär? Vik kartan och kolla!!

Vi hade det bara SÅ bra…en enda stor familj som fanns för varandra hela tiden…UUUUNDERBAR känsla!!

Saknar Er, knäpper mina händer och skickar ljus och värme!

Kramar // Shintaida

evawa
0

#31 va menar du med resåren ewa? dela med dig lite fnissis nu, jag vill skratta mera..Skrattande oj, va jag längtar till nästa träff…

kramar till alla som vill ha

Thinka
0

#41 tack tack, skickar tebax.

Elisabeth-J
0

Nu är jag hemma igen! Det var med tårar i ögonen som jag lämnade alla goa vänner på träffen idag Gråter Jag kände innan att den här träffen skulle bli trevlig och rolig men att den skulle bli så underbar som det blev, ja det visste jag inte! Att få träffa er och få känna en sån oerhörd samvaro, som en familj det var makalöst! Det kändes som vi alla har känt varandra en väldigt lång tid Skrattande Jag ska nu under småtimmarna skriva artikeln om forumträffen och jag vill tacka er alla för en otroligt givande och underbar helg! Jag saknar er enormt mycket redan!!! Nästa träff sker snart igen, i Norrland Flört

Stora, varma Bamsekramar!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

#41 Kalle har ett klädesplagg som nog behöver byta resår inför nästa träffCoolOch jag skriver "bara" klädesplagg,heheheCool

galdra
0

#38 Jatack ,Cilla var hemma 19-tiden.Hon var så glad och uppspelt,med massor av ideer och nya krafter.Tack för att hon fick följa med och hon hälsar och pussar på er alla……

#36 Ja man luktar som en rökt böckling….men vad gör det.

Karl_Norberg
0

hahahahahaha

EwaKristina
0

Elisabeth,vad skönt att ni är hemma nu!!Och att resan gick bra!Tack för en underbar helg,kramar Ewa

#45 Härligt att höra!!Kramiz till er båda

evawa
0

#44 hahaha det visste jag väl!!! men ville bara höra det haha man e väl medialSkrattande men det var väl vädrat för det gjorde han under stor seansen*Fniss fnass hoho

#43 skönt att ni är hemma och tack för allt… ÅÅÅÅ va härligt att komma till norrland men kom ihåg att bjuda in alla män i skoter kängor tills dess..Du vet att jag vill ha alla *LER*

kramar

Elisabeth-J
0

#48 Självklart Ewa!!! Men den här gången får du inte ta ALLT!! Skrattande du får dela med dig liiite i alla fall Flört

Kramar

Elisabeth 

galdra
0

Ja Elisabeth och CO.Skönt att resan hem gick bra för er.Jag tror att alla tänkt lite extra på er under dagen.

Hälsa Jim och Robin också förstås Kram/Galdra

EwaKristina
0

#49 Men då kan du ju inte jobba som kommisarie på nätternaCool

galdra
0

Jag glömde: tack till våra härliga och kreativa värdar för att ni ordnade detta för oss.Oskyldig

Tack för mina tårar-höll på att börja igen på tåget,bara jag tänkte på meditationen…Gråter

Men nu är jag trött och harmonisk, så god natt till er därute,var rädda om er.Skrattande

MariaJ
0

OOOOOHHHHHH… Vilken härlig tråd ni skapat här. SkrattandeSå underbart att ni träffades och att ni hade så kul i helgen. Jag är så oerhört glad att helgen var så lyckad för er. Kan ändå önska att man varit på plats med er, Fundersammen ni fanns i mina tankar ofta ska ni veta..Jättehärligt !!!   Kram till er alla  ///  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Elisabeth-J
0

#51 Att lösa mordfall som kommisarie på nätterna är ju jättespännande så det tar jag tid till ändå Cool

Elisabeth 

EwaKristina
0

#41 Vi hade ju en mycket,mycket nyfiken deltagare på träffen oxå,så nyfiken att jag var tvungen att rondella henneCoolMedans andra uppfann egna vägarCooloch egna riktningar…..

evawa
0

om Elisabeth ska lösa mordfall om nätterna så lär jag ju ta han om andra,,så sorry elisabeth jag tar alla män…Ewa åkte i rondellen tre fyra ,varv, för det var ju en sån nyfiken tjej med på träffen..det var jätte kul haha  tack för det

Thinka
0

och vet ni jag är konstant hungrig!!! Jag äter aldrig frukost i vanliga fall, det gjorde jag idag, en hästportion mat sen tröck jag i mig en chokladkaka på vägen hem. Hemma lagade jag mat och åt jätte mycket har ätit en macka och nu ät jag hungrig igen! Jag har fåt mat mani på träffen! Milda makter jag kommer snart att rullaOskyldig fram.

Morsan1
0

#57 Oops Thinka, undra om jag har fört över mitt matsug på dig… hi hi hi Välkommen till min vardag!

Kram

Elisabeth-J
0

#57 Det tog mycket energi av dig i helgen Thinka! Men du är inte ensam så det kan du trösta dig med, här har vi ätit massor varannan timme ungefär Skrattande

Elisabeth 

melia
0

jag sitter som på nålar och väntar på jordens snällaste tjej som alltid ställer upp när jag bett henne trots att det är mitt i natten  som nu, som ska kolla av mitt hus vad jag har här hemma, här har skrammlat och smällt högt ikväll och vi hittar ingenstans det kan komma ifrån, skuggorna flyger förbi och jag är livrädd Gråter är helt uppskrämd och kan inte gå och sova förens jag vet vad det är här för nåt, även om du Elisabeth :) lovar mig dyrt och heligt att jag inte fått med mig nåt spöke från träffen Glad så är det ändå nån som fått för sig att vårt hus är deras lekstuga ikväll, för jag har aldrig förr varit med om såna här ljud, det här skrämmer mig så jag sitter gråtfärdig med hjärtklappning Ledsen hoppas dom är snälla spöken och förstår att dom skräms och ger sig iväg här ifrån!

nån mer än jag som ska sitta vaken inatt så jag har nån att prata med Skrattande

Thinka
0

Fniss skönt att höra att jag inte är ensam om att moffa i mig mat funderade just på om jag skulle kräkas om jag åt lite glass ocksåHemlis vid den här tiden på dygnet ska man ju igentligen sova…har jag hört.

junetta
0

Jaha, jag var definitivt inte först med att logga in efter träffen, men kanske den sista. Fast det är klart, det beror på hur man ser det…. Det har iallafall varit en underbar helg och det var med sorg i hjärtat Gråtersom jag lämnade alla nya "vänner". Tycker att den goda karamellen tog slut för fort. Men det har som sagt varit en lång dags färd mot natt och nu ser jag verkligen fram emot att få krypa ner i sängen. Ha det så bra allihopa och tack Alla ni för en kanonhelg. Natti, natti! / Många kramar JunettaGlad

Ps Bilen skötte sig nästan perfekt hela vägen. Men vi höll på att bli kvar i Backe för efter vi lämnat Elisabeth och började åka därifrån så var det dags igen…… SkrattandeDs

EwaKristina
0

Ska oxå krypa till kojs nu,fast jag hade hellre varit i lokalen tillsammans med er och kanske med lite tur,lyssnat på ännu en mordutredning i nattCoolKram Ewa

Elisabeth-J
0

#63 Fortsättning följer angående mordutredningen…… Cool

Elisabeth 

Thinka
0

#60 ta några djupa andetag minns du min hemska natt i förrgår? Jag vet hur det känns. Be fadervår det hjälper. prova att säg " ta det varligt skräm mig inte"  (jag kanske inte är rätt person att säga så  jag som var beredd att kasta mig in i bilen och bara åka iväg…men avstod då jag kom på att jag inte hade nånstanns att ta vägen) Men Melia jag är tvärsäker på att det inte är nån som vill dig illa. Nån vill ha din uppmärksamhet.

kramis

Elisabeth-J
0

Artikeln tar en stund att göra klar så den kommer ut här imorgon, har ju så mycket att berätta om helgen Cool

Elisabeth 

Mocha
0

Hej vilken helg jag har fått äran att få vara med om. Och alla är ni underbara fast ni inte bor i JämtlandGladDet blev en bra resa hem med mycket skratt ( och va fan vi är väll medial fick man ju höra i många mil)Oskyldigha ha. Och när vi kom till Sundsvall så var vi snart i BackeFörvånadTänk Backe sträcker sig långt ha ha.

Tusen tack till er alla ni är mina nya änglar Glad

Mocha/Eva

Elisabeth-J
0

#67 Hahaha!!! Ja Backe låter som en liten prick i stora Jämtland men det är större än man tror Cool

Elisabeth 

melia
0

#65 Jag fick hjälp inatt av den här tjejen att ta bort dom som var här!

Du hade rätt Elisabeth jag fick inte med mig nån när jag åkte från er Glad 

Däremot så har jag tydligen åkt förbi en olycksplats och ett gäng ungdomar som omkommit där såg mitt ljus och följde med mig i tron att jag var ljuset och så har dom tydligen blivit väldigt besvikna över att bara komma hem till mig där dom inte alls hade lust att vara Fundersam därav oväsnet dom förde..

Hur som helst nu är dom borta tack vare denna underbara tjej som ställde upp mitt i natten Skrattande Du är en ängel!!!

Nu törs jag väl inte åka bil längre heller.. uch så rädd jag är att få med mig fler hem, dom dras till mig pga mitt starka ljus säger hon.. och ändå stänger jag mig ofta! kan någon berätta hur jag ska göra för att skydda mig från att få hem fler jordbundna andar??

zeretki
0

Åhh, vore så kul om nån ville skriva rapport eller dagbok om vad ni gjorde? Så vi stackare som inte kunde träffas får ta del av er berättelse. :)

Elisabeth-J
0

#70 Artikel kommer ut under dagen där ni kan läsa om allt vi gjorde Skrattande

Elisabeth 

melia
0

kom just på att jag ju skrev i början att en lampa började lysa i bilen på vägen hem! kan det kanske varit så att den började lysa pga liftarna jag fick med mig??

Happyspirit
0

Spännande!Flört Några av oss är ju ganska så nyfikna dåRäcka ut tungan Jag är en av dem *s*

shintaida
0

Vaaaa??? Smackar ni i er mat???

Jag har blivit lite tvärtom….jag har tagit den vanliga dieten som vi hade de två senaste dagarna….CIGG O KAFFE!! hihihi

Snart har jag den vackra figur som Evawa har….*fniss* (hon förstår när hon läser detta)

Hoppas att jag kan få samma energi också….alltid glad!!

Märker att jag sitter och ler med hela ansiktet när jag tänker på er alla - och det av glädje!

Ljus, Kärlek och värme sänder jag er min nya FINA vänner!

Kram // Shintaida

Happyspirit
0

#74 Härligt att höra att du blev så upplyft .Även om jag inte var med eller kan påstå att jag känner dig så blir jag i alla fall varm och glad i hjärtat när jag läser vad du skrivitSkrattande Underbart! Vilken tur att du åkte ditFlört

topsie
0

junetta vi skickade ju så mycket ljus och energi till bilen så den var ju självlysande HAHAHA.

Ja den där rondellresan lär man väl aldrig glömma OJ OJ.

Energierna är på topp idag med ta emot alla ni som behöver det jag bjuder gärna på detOskyldig

Bybo
0

Happy! Nu har jag duschat klart Haha!! Nog för att jag har drömt om dig några ggr, men denna gång var det Freja/zeretki…

Men du "måste" med nästa gång söta Anki!! :-)

Och du Karl, jag lär nog drömma om dig med inom kort ;-)

Karl_Norberg
0

Hahaha *ler glatt*

FiaH
0

Vill bara tala oss, att er positiva och glada energi, smittar av sig till mig. Så kul att höra om ert möte.Kram FiaHGlad