Frågor
Jag har köpt Kinesiska Spå- Pinnar.Dessa ligger i en läderburk och är 60 till antalet.Nu tänkte jag om vi skulle testa dessa pinnar tillsammans?
Om ni tänker inom er själva en fråga ni vill ha svar på,när ni gjort detta tänker ni sen på en siffra mellan 1 och 60 och skriver den siffran till mej i denna tråd.Och eftersom jag ska upp och jobba i morgonbitti så kan jag köra till senast 23.30!
Ni ska alltså inte skriva er fundering på Forumet,utan tänk ut en fråga,skriv en siffra…vänta på svar
Sen kan det kanske ta lite tid mellan varven då jag även ska översätta från Engelska,hoppas ni har överseende med det:-) Jag hoppas att det fungerar så här,men vi ger det en ärlig chans i alla fall:-)

HALLOJ.nr 7 tack.
2
kram
ja jag tänker på en fråga, och du får siffran 14

ja, jag tar nr 4

Nr 13 vill jag gärna ha
Kram
Medarbetare på Feng Shui och Indien
okej. min fråga, och nummer 10.

#1 Galdra:Din lyckosiffra är nummer 7.Du är en väldigt vis kvinna!Ditt liv kommer att ändra inriktning och du kommer att känna lycka igen.Så välsigna gåvan du fått genom livet och in i framtiden.Du kommer att besöka ett egendomligt hem inom ett år!Din önskan kommer att slå in.
Tänkte ta 7 men ..5 då *ler*

Nummer 28
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Nr 54
Nr 58 tack :-)

#2 Glittervittra: Siffran 2 är din siffra och är oxå din lyckosiffra. Varförsiktig i ditt agerande,om du har otur i kärlek.Var diskret,annars ruinerar du dej:-) (LIte osäker på översättningen här)
Du skulle behöva ut och resa,något du skulle må mycket bra av.
Din önskan kommer att gå in…

nr 43

Tack så mycket-underbara ord.Kram
Jösses
ja du..jag förstår precis måste jag säga
och så ängeln på detta också..jisses säger jag bara *huga*
men de e ju skönt att min önskan kommer att slå in i alla fall någon morgondag *ler*
kramis
@--;---

Nr 27
nr 27

åh, vad kul! Jag väljer nr 17. Tack! :-)
**Nr 25….Tack..
**

Nummer 19 Tack… 
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Hej!
nr 43 tack:)

#3Dalsland Om du ska skriva under ett kontrakt eller skriva ett brev,gör inte det idag.Förutsättningarna att allt ska gå bra är bättre i morgon.Om du är singel nu,så kommer du att vara det ett tag,men har du ett förhållande eller till och med gift,så är det bra.Du får utstå mycket slit,men du kommer att skörda fina framgångar.Din önskan kommer snart att slå in.

Nr 8 har tänkt en fråga men känner mig helt förvirrad.

Nr 32 tack =)
Nr 54… Tack 

#4 Annemarili:Siffran 4 är allt du behöver.Önska ingen annan,den ger dej rättvisa.Ditt val av partner i livet,ger dej lycka och är din ledande stjärna,en tindrande värdefull stjärna.Om du oxå börjar tindra,så kommer din lycka att få ett fäste??likt ett kardborrband:-)Se upp med alltför för överdådigt liv.Din önskan och vilja kommer att slå in.
Hej EwaKristina!
Jag skulle välja 49
Kram!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Det var vad jag behövde höra. Har haft en tuff dag idag.
Kram
jag väljer nr.59

Jag väljer 34…

#5 Clary:Nummer 13 idag är ingen större succé för dej idag:-) Någon är väldigt beroende av dej så börja agera.Du är både vänlig och rättvis.
Ditt liv har inte varit så enkelt och smärtfritt och det har satt sina spår.Du har en manlig bekant,vars era relationer kommer att förändras.

#6 Kuro Tenshi: Det bör ha hänt något märkligt för dej idag,eftersom du valt just siffran 10.Det är bra för alla kvinnor.Men inte så bra för män.En vän till dej har farit över havet,för kärlek och sökande av rikedom.Du kommer att upptäcka att det finns en överraskning i beredskap till dej.Du har många förändringar pågång.För att uppnå lycka måste du anstränga dej lite:-)
16
Hejsan.Jag är en nykomling som vill vara med och prova.
Nr 57 var den första siffran jag tänkte på så den skulle bli bra.

#8 Pendlan: Här finns ingen tvekan.Säkert som amen i kyrkan är siffran 5,din tursiffra:-) Du ska arbeta ensam och inte blanda in någon partner i det du vill uträtta,annars raseras allt du tror på och har byggt upp genom livet.Du måste lita på det du får till dej,det ger dej oxå stor tur:-) Din önskan kommer att gå in.
hej igen. 16 kom bara ur mig spontant innan jag ens hunnit tänka en fråga, men nu dök frågan upp.. Vet inte om den kanske hör till siffran.. Blev lite bakvänt.. 

Jag väljer nr 11.

#9 Elisabeth:Nummer 28 är siffran du tog,den bästa av siffror.Dina chanser är goda,tvivla aldrig på det.Var ambitiös inför framtiden.Men var ödmjuk och tålmodig,du kommer att lyckas.Du kommer att få en överraskning och sova i en främlings säng:-) AHA!!!!
Din vilja och önskan kommer att slå in.
Hej ! jag väljer Nummer 23

#37 Tack Ewa! Om du bara visste vad jag frågade 
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#10 Sofiae: Att du valde siffran 54 visar att du är klok och vis!Du går mot glädje och lycka.Du har många möjligheter.Men allting är avhängigt om du nån gång kan lära dej att säga NEJ!!Du kommer att finna något värdefullt som du trott varit förlorat.Du kommer att få din önskan.

#11 Bybo:Du kommer att få en dag med glädje och skratt.Vilket är bra för alla berörda.Var lite vaksam då du talar med människor.Skydda dej själv och låna inte ut pengar.Annars kommer du bli skinnad in på bara kroppen:-)Du kommer snart att få höra något som kommer att ha stor betydelse i ditt liv.(Positivt)Din önskan kommer att slå in:-)
Tar nr 9
Tack på förhand…
Kram//molly

#13 Lightseeker:Det verkar som du ska ut och resa.Din lyckotid startar nu!!Indikationer pekar åt ditt håll om en längre resa.Ett liv med tur och glädje,är något du förtjänar.Och lite pengar verkar vara på väg till dej:-)Din önskan är på väg!
#34 Att jag ryser"""" ! Du vet inte hur rätt du har. Jag har alltid trott att jag inte klarar någe ensam men sen …nu är det som du säger…så e det ju jag som fixat saker så det funkar. Sen blir jag själv iaf islutändan som står där med allt som ska redas ut iaf. *ryser mer* Häftigt!
Tack du underbara människa
52…tack på förhand…kram

#16 TinaO:En massa problem har du haft i ditt livDet är din lott i livet:-)Ge aldrig upp,du kommer att nå framgång.Positiva förändringar kommer att komma till dej och din önskan kommer att gå in, innan årets slut.

jo, jo men, en lång resa? hmm, en kortis vet jag om, men det blir alltså litet kärleks-äventyr, då? pengar, jo, det behöver jag till min långa resa, puss på dig och tusen lycko-stjärnor på din natthimmel ewakristina, hoppas att allt slår in, ödmjukaste knäböjningar och tackar till dig, samt dra en liten pinne till dig själv också, Vad sa den?

nr.40 tack o kram!
/Sussie
Spännande, jag som verkligen behöver ett svar…
Jag säger 47…

Tusen tack och kram/Tina
Nr 18, och tack på förhand. Kram Fia

#17 Helenasharmoni:Om du dricker något starkt,håll drycken under uppsikt:-)Du har framgång i livet och kärlek.Det finns där bara du ser det.Du kommer att finna oupptäckta möjligheter
Din önskan beror till stor del mycket på dej själv.
Nr 3 önskar jag…
Krqam // Shintaida

Oj, tackar!!! Vilket fint budskap, det ska jag verkligen ta till mig! Kram :-)

#18 MissQuinn:Den önskan du hade idag,kommer inte heller till dej denna dag,därför valde du nummer 25.:-)Du är full med tillförsikt.Otur har du lite svårt att se:-)Din vänlighet kommer att ge dej framgång,i allt vad du vill bli.Du kommer att engageras i en människa som för dej just nu är helt främmande.(Positivt)
Din önskan kommer att slå in till slut:-)
#55 Jaha du EwaKristina…
Jag är inte förvånad över svaret…jag var inte riktigt överrens med min fråga,så jag är så nöjd med svaret. Du har rätt i min tillförsikt
Oturen kommer och går. Den okända personen är jag nyfiken på…
och min önskan slår säkert in…nångång…
Tack så mycket…är stolletokig i dessa nya trådar ni gjort du och Elisabeth… Kram

#19 MariaJ:Låna inte ut några pengar,för du lär inte se dom igen:-)Genom alla dina problem i livet,en del mycket stora.Var vid gott mod och misströsta inte.Använd modet och styrkan inom dej.Du kommer att vinna.Du kommer att segra:-)Du kan vänta dej ett brev eller meddelande från en vän.Du har stora möjligheter att din önskan går in.
36 

Jag provar med nr 60 Tack

#47 Tack Lightseeker *skratt*.Kram tebax!!

#57 Tack snälla EwaKristina..
det var precis ett budskap som jag behövde.. Tack än en gång och en bamsekram till dig !!!! ia
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Nummer 32 tack,,

#20 ChristinaE:Det verkar som du ska ut och resa.Din lyckotid startar nu!!Indikationer pekar åt ditt håll om en längre resa.Ett liv med tur och glädje,är något du förtjänar.Och lite pengar verkar vara på väg till dej:-)Din önskan är på väg!

#22 Thinka,Kram till dej i din svåra stund!!Ändå glad att du är här!!
Här kommer ditt:
Att du valde siffran 8,bevisar att du behöver förbättra ditt arbetsschema.:-)En dröm du har,och du är ledsen,men nu börjar något nytt,så misströsta inte,det kommer att bli som du vill.Det du önskar kommer att slå in.
Jag väljer nr 59.Tack på förhand

#23 Mizzi:Du ska inte resa med tåg eller över hav den närmaste tiden,som imorgon,det blir då inte så bra!Om du vågar testa dina möjligheter,så kommer du att nå stor framgång.Lita på visdomen du finner hos en god vän.Därav kommer du finna något du kommer att glädjas åt.
Önska något inom rimligheten.

#24 Sunflower:Att du valde siffran 54 visar att du är klok och vis!Du går mot glädje och lycka.Du har många möjligheter.Men allting är avhängigt om du nån gång kan lära dej att säga NEJ!!Du kommer att finna något värdefullt som du trott varit förlorat.Du kommer att få din önskan.

Nummer 57 såklart tack
SEV

#26 Tuvstarr:Du behöver någon du kan luta dej mot och känna att du kan lita på.Där du kan berätta alla dina hemligheter:-)Men ödet vill dej annat.Du bör inte blanda dej i konflikter.Du behöver vila.
Din önskan kommer att slå in,men det dröjer lite.
Tack!! Ojojoj….Snart få höra nåt som har stor betydelse i mitt liv….Och min önksan kommer att slå in….Låter ju bra det..men lite "läskigt" *skratt*

#28Susanne73:Du är på väg mot något spännande.:-)Och du behöver också lära dej att säga NEJ!Låna helst inte ut pengar,de kommer nog inte tillbaka.Du kommer att få en god nyhet inom en snar framtid.
Din önskan kommer att slå in.
ååå tack EwaKristina!! jag hoppas verkligen det..nu kan jag gå å sova med glädje..*L*
Är du vaken än? Finns 4a kvar?
Kram

#29Pomperipossa:Har du fått ett erbjudande,eller annan möjlighet idag,så accepetera detta.Det är bra för dej.Du är på väg mot nya upplevelser och äventyr.Du kommer inte att ha stora pengar,men det gör inget för dej.Du har några fina vänner.Och du kommer att ha lite mindre bekymmer.
ok jag såg att den var tagen
kan läsa den kramis

Ja,jag är vaken ännu,men kommer att bryta strax,ska ju upp och jobba,men jag kommer att fortsätta i morgon kväll,Torsdag.Så ni som har ställt fråga och väntar på svar,snälla bli inte ledsna,jag fixar detta imorgon och startar då vid 18.30-tiden.Tack för er fantastiska respons på detta.Det gör ju att man orkar mer än man tror!!Kram till er alla!!
Gud vad du är duktig
Godnattkramar till dej som tar dej tid med detta!!!!
Tusen Tack!!
Du är ju jätteduktig med det visste jag sen' förr
Kram//molly

Tack vännen för svaret.
Kram
Medarbetare på Feng Shui och Indien
53 tack

Hejsan !
Jag önskar att du drar nr. 56 för mig !
Tack på förhand ! Kram på dig
Tack snälla EvaKristina för ditt svar!!:)
Det var väldigt glädjande och positivt!!
Kram Christina
37 när du har tid.

#32 Loreena:Siffran 16 står för rättvisa och omvårdnad.Din framtid är ljus,den är bäst.Du kan gör karriär inom rättsväsendet.Kan hända att du har otur i kärlek.En hastigt påkommen resa med trevligt sällskap väntar…
Din önskan kommer att slå in,men endast genom hårt arbete.

#33 Bilbo:Du kommer att få stor tur i allt du företar dej.Ett kommande arrangemang förändras.Du yvs och blir stolt över framgångar.Det lilla extra man vill kosta på sej,kanske i kostnad ligger lite för högt!!Bland alla projekt du håller på med,kommer ett att generera dej lite pengar.
Ja,din önskan kommer att slå in.

#NovemberAlba:Din siffra är annorlunda,dubbla ettor.Idag ska du avböja alla förslag.Om du är gift,vårda äktenskapet.Din partner vill gärna testa dej.Om du är singel,då är det ditt val.Du har en vän,du kanske inte drar så jämnt med alla gånger.

#38 Karl_Norberg:Din siffra står för stor tur och lycka.Stor tur för både tjock och smal.Din gåva är konversation,för att fånga in nya vänner.Låna aldrig ut pengar,de kommer inte tillbaka.Du har gjort ett stort intryck på någon nära dej.

42 Molly 57:Ödet säger att siffran 9 är din riktiga tursiffra.Om du vill göra karriär i livet,var ärlig,sann och trogen.För annars avtar din tur och din lycka.Du kommer att falla för en frestelse i en butik:-)
Tack *Ler glatt* vad fint jätte fint
stor varm gose kram

Jag tar siffran 5.

#45 LadyOna:Nu vill din siffra säga att nu kommer tur.De kinesiska männen avskyr denna siffra,för de tycker att den för med sig otur.Och runt den siffran,ser man mycket arvbete och lite pengar.Ett stundande lite gräl kommer att ske,angående en småsak.
Din önskan kommer troligtvis att slå in.

#74 Oj oj oj vad kul!!!! Har ju blivit erbjuden massor med jobb just nu och jag visste inte om jag skulle plugga vidare eller fortsätta jobba…. Min önskan hoppas jag verkligen slår in..

#48_Sussie:_Håll dej undan advokater,alltid.:-)Ett föremål,gjutet i guld eller av kärlek kommer till dej.Det kommer du snart att upptäcka.Lite problem via ett papper,kommer att dyka upp.(Minimalt)
Din önskan kommer att slå in,då du minst väntar det.

#49Almis:Din tur är ganska stor idag i affärer eller spel.Du kommer att åldras med värdighet,och stora belöningar kommer i din väg.Genom musik,eller att du står på scen:-)Du kommer snart att resa dej,och känna dej stark.

#51FiaH:Idag har du tur i allt vad du gör.Du har en önskan,ett brinnande hopp.Genom dej blir det högsta prisad.Alldeles säkert kommer din lycka att bestå.Och din önskan blir snart realitet.En ny bekantskap är på väg in i ditt liv,som gärna vill vara vid din sida.(Vän)
Din önskan slår in.

#53Shintaida:Helt klart ska du hålla dej till siffran 3.Den bringar dej tur:Dina framtidsutsikter ser strålande ut.Du kommer att få stor respekt av människor i ditt liv:-)Du kommer att få ett meddelande ang.viktiga nyheter.
Sebare kommer din önskan att slå in.

#58Jimmy:I tur eller kärlek är detta din dag.Dina år av lycka i livet,har du lagrat i din själ.Stor lycka och glädje är på väg mot dej.Unna dej oxå ett glas vin.:-)Oväntade pengar och underbar kärlek väntar på dej.

#59 Storkenflyger:Hårt arbete krävs av dej,men glöm ej bort dej själv.Om du verkar lite konservativ,så bry dej inte om det.Oroa dej inte,för de vänner du har älskar dej så mycket,för att du är den du är.Ta mer hand om dej själv.En oväntad framgång kommer till dej,när du minst anar det,men när du som mest behöver det.
Genom egen ansträngning,kommer din önskan att slå in.

#62 Skruttan:Du ska inte resa med tåg eller över hav den närmaste tiden,som imorgon,det blir då inte så bra!Om du vågar testa dina möjligheter,så kommer du att nå stor framgång.Lita på visdomen du finner hos en god vän.Därav kommer du finna något du kommer att glädjas åt.
Önska något inom rimligheten.

#65Tiia:Du är på väg mot något spännande.:-)Och du behöver också lära dej att säga NEJ!Låna helst inte ut pengar,de kommer nog inte tillbaka.Du kommer att få en god nyhet inom en snar framtid.

#68SEViking:Du kommer att få stor tur i allt du företar dej.Ett kommande arrangemang förändras.Du yvs och blir stolt över framgångar.Det lilla extra man vill kosta på sej,kanske i kostnad ligger lite för högt!!Bland alla projekt du håller på med,kommer att generera dej lite pengar.

#81CarolineO:Samma idag som det ofta varit,din tur,glädje och lycka kommer att bestå.Ett bra liv,är din lott på denna jord.Du ler och skrattar alldeles för sällanDu kommer snart att finna en ny vän till din stora glädje.
Din önskan slår in.
Jag blev både rörd och glad, Vill tacka dig såå mycket. Många kramar Fia

#82Rosi:Du ska inte blanda dej så mycket med okända människor.En del vänner,som du trott du haft,är inte vad det ser ut att vara.Men du är alldeles för klok,och du kommer att upptäcka vem som verkligen är din vän.
Din önskan kommer senare att slå in.

#104 Tack snälla Fia.Kramar till dej!!/Ewa

Nu är det Claudia och Opal kvar,sen stänger vi butiken
för denna gång.Tack än en gång för ert intresse,och fina stöd!!Kram Ewa
Tack för tolkningen…Hoppas den slår in
Kram//molly

#84 ClaudiaZ:Siffran är bra för dej i livets alla lägen.Men livet är ingen kapplöpning,och spel är inget för dej.Du ska inte ägna dej åt snabba spel.Du måste få tänka själv,hur du ska satsa,då kan det gå bra.Du kommer snart att mötas av otacksamhet.

#108Jag hoppas alla era önskningar slår in.

#91 Opal:Här finns ingen tvekan.Säkert som amen i kyrkan är siffran 5,din tursiffra:-) Du ska arbeta ensam och inte blanda in någon partner i det du vill uträtta,annars raseras allt du tror på och har byggt upp genom livet.Du måste lita på det du får till dej,det ger dej oxå stor tur:-)
Din önskan kommer att gå in.

Tack så mycket Ewakristina att du orkade göra min siffra. Nummer 5 är min tursiffra. Vunnit mycket på den.
Fantastiska människor på detta forum nr 33 tack.

#112Men vad kul!!Det är bara att köra vidare på 5:an!!

Hjärtligt tack Ewa ! hoppas min önskning slår in !
tack för ditt svar och ditt initsiativ, Jag hoppas min önskan verkligen går i uppfyllelse och mycket arbeta kan jag lova att det blir innan det är fullbordat.. Men jag frågade samma fråga igår när jag satt ute på trappan och tittade på natthimlen och genast såg jag ett stjärnfall, så jag är ganska övertygad om att det skall gå. Kram!!
#26 Tuvstarr:Du behöver någon du kan luta dej mot och känna att du kan lita på.Där du kan berätta alla dina hemligheter:-)
Oj, oj EwaKristina, hur kan du veta det ;)? Kanske en guide..?Mmm
Men ödet vill dej annat.Du bör inte blanda dej i konflikter.Du behöver vila. Varför det, någon att luta sig mot vore toppen! Och att vila skulle sitta fint just nu…
Din önskan kommer att slå in,men det dröjer lite. Nåja, jag har ingen brådska, nåt att se fram mot då! :)
Tack goa vännen! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ni ska ha så mycket tack själva!!Tycker att detta var en kul grej att testa,och era positiva energier höll igång mej ordentligt ett tag
Kram och tack för att ni ställde upp!!/Ewa

Tack EwaKristina!
Vilka häftiga pinnar! Ska bli spännande o se om det slår in..
Kram vännen!!
/Sussie

Har precis för mig att jag frågade om nr 22 på frågan men nu hittar jag det inte
Kanske inte meningen jag ska ha nån vägledning just nu….
Kram Sanna
98# , jag brukar vara lite skeptisk mott sådana set att spå eller göra readings på, men jag tyckte det stämde väldigt bra på mig, och verkar stämma på dem andra också, så ett stort tack Ewa!
Kram / Jimmy

Hmmm,Tarotsanna,nu har jag letat,letat och inte funnit ditt inlägg….men du kan pm:a mej nån kväll,så ska jag så klart fixa det till dej,det vet du!!!Ikväll är jag alldeles för trött efter träffen.Kram Ewa

Käraste Mäster Ewa!
Om ingen tagit nr 6 så vill jag gärna ha det.
Kalle fick ju upp 6 på övningen i helgen så jag testar med den. Ha ha ha
Kram

tack! Då är jag inte blind *pustar ut* Jag pm:ar så får du ta det när du har tid och lust!
Kram Sanna