Vad är detta?
Hej, jag har undrat detta ett tag. Det är som jag kan lukta mig fram i tiden. Inte med vilje utan bara sådär. Och så känner jag alltid om något kommer hända och när det hänt släpper allt. Utan att jag vet först att det hänt. Jag vet inte vad som kommer hända. Detta började jag undra över då jag plötsligt fick en jobbig känsla som något dåligt skulle hända och sa det rakt ut vad jag kände. Så var det i ca 3 dagar plötsligt så känner min kropp sig lättad och som allt dåligt slutat. Nästa dag visade sig att en jag kände hade skärt sig och blev hämtad av BUP samma tid som min känsla släppte. Och jag fick sådana saker på känn då och då fast mest så var det lukter. Jag kände en lukt av leverpastej och sa det. En stark lukt så sägr jag det till hon jag går med hon känner den inte och ca 15 min sedan kommer en i min klass förbi med en leverpastejsmacka. Japp det är lite onödiga saker som kommer till min näsa. Så kände jag lukten av hösilage hemma vilket är i vårat stall fick reda på kvällen att jag skulle ge hästarna hö nästa dag. En gång skulle jag sova, när jag bodde i jourhem och ser ett gråaktigt ansikte i taket, det första jag tänker på är Annas och Pelles pappa (heter något annat egentligten och är gifta inte syskon) mest annas pappa. Jag känner mig rädd för det känns som att ansiktet vill mig illa. Så jag kollar ner i kudden men då ser jag han innanför mina ögonlock. Är det bara något som kommit eller har jag kunnat haft det länge utan att jag lagt märke till det förräns nu? Kan jag utveckla detta är allt detta bara något min hjärna fantiserar ihop för då måste jag ha en hjärna som kan se framtiden… Och hur kommer det sig att jag har detta?
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4