Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 779 ggr
melia
0

Jätte orb

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Innan jag gick med här så hade jag ingen aning om vad Orber var för något, men nu när jag vet så gick jag igenom alla gamla kort och hittade massor med Orber, speciellt i två andra hus jag har bott, där kände jag och mina barn också av mycket aktivitet i husen.

Ett kort måste jag bara visa er det är i en kyrka på ett bröllop det är inte jag som gifter mig :) utan bekanta, där är en jätte orb precis vid deras händer när dom står framme vid prästen och håller i varandra, har aldrig sett en sån stor orb förut! kanske god himself som var ner och välsignade Skrattande

Sen har jag ett kort till på min lilla kusse som jag vill visa det är ingen orb men det ser ut som det står nån dimmfigur bakom till höger för allt i bakgrunden är så suddigt, nån som kan se vad det är eller om det bara är jag som inbillar mig Glad

melia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer ett kort på dimfiguren, har klippt ut just själva figuren.

Orbit
0

Jag tycker oxå att det står nån där!Räcka ut tungan

Orben var nog någon mer som ville se på bröllopet..Glad

loreena
0

Vilken fin orb som ville vara med på ert bröllop!

Almond
0

ja du, det var en stor orb! Det är säkert som em anra säger - Det var någon som ville se på bröllopetGlad

Den är dim figuren värkar läskig tycker jag..

melia
0

ja det var nog så :)

den där dimfiguren den ser jag knappt längre :( vet inte om det beror på att jag bytt skärm, det ser bara helt svart ut för mig, men jag vet att första gången jag tittade på fotot så såg jag den tydligt.. verkar som den här skärmen är mörkare.

Sara87
0

Vilken stoor orb :)
Jag kan inte se nån dimfigur.. :P