Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1240 ggr
hille96
0

Gungstol

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I går (den 29/7-2007 på natten ), så bad min mamma att jag skulle sätta mej i en gungstol som vi har och blunda och se om jag kände av några energier.. ,då sa jag att jag inte vågade men då sa hon att hon skulle aldrig be mej göra någonting som var farligt.Jag satte mej i gungstolen och blundade men jag öppnade ögonen lika fort som jag stängde dom. Det pirrade i benen (pga energierna). Sen sa min mamma att vi har en dam (död) som hade bott här och hon satt i stolen!!! Jag hade suttit i hennes knä!!!!!!!

Det var lite läbbigt men ändå ganska coolt!!

Ha det bra, nu ska jag dra;)

Orbit
0

Iiih va kul!Räcka ut tungan fast lite läskigt med.

melia
0

kunde din mamma se henne alltså? Glad

Almond
0

Gladfränt, men lite läskigt faktiskt..

Men hon ville väll inget ont eller??..

Anxen
0

Haha! Ser nu att det är jag som är den "elaka mamman" *S*

Har inte sett att hon skrev in det här…men jag kan tala om att damen hon satte sig hos är VÄRLDENS snällaste ande…:D Hon sitter ofta i gungstolen och håller mig lite sällskap medans jag sitter vid datorn. Min dotter har så många gånger bett om att få känna ett spöke eller gärna höra dem. Så nu fick hon sitta i ens knä! Kan tala om också att tanten gärna hade pratat med henne om hon bara hade suttit kvar…*S* Men som sagt…hon for iväg och blev visst lite rädd…

Happyspirit
0

*S* Hon blev visst det va!Flört Nåja, hon kommer nog över det ocksåFlört Verkar inte som hon tyckte det var så farligt i alla fall i slutändan. Små steg, är braSkrattande