Susanna Gherghetta
Medium som renar hus där det spökar,läs arikeln,i Allas nr33,hon har egen healingskola i HELSINGBORG .Gå gärna in på hennes hemsida: www.healerskolanskane.se

Jag läste artikeln i Allas. Roligt att det skrivs mer om det övernaturliga i tidningar. Det blir mer och mer sånt. Men det stod inte om det blir nån artikel nästa gång i Allas?

Hemmets Journal har också en artikelserie som heter Det okända! Jag undrar faktiskt varför dom har samma namn i båda tidningarna som TV-serien? 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Roligt !! Hon är jätteduktig och jag vill ge henne en varm kram, för hon är även min lärare på skolan. En underbar människa. 
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
#0: Hej,
Kan någon hjälpa mig med kontaktuppgifter till Susanna Ghergetta?
Tack på förhand!!
#4 Tråden är från 2007. Länken fungerar inte längre. Hon kanske inte är aktiv med sådant längre, i alla fall hittar jag inget.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#4: Hon verkar ha bytt namn och flyttat till Sjöbo. Skickar PM. Vet ju inte om hon vill ha sitt namn med här, även om hon tydligen fortfarande jobbar som medium och healer.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
- Redigerat 2024-01-04 11:32 av Carmarino