Ande/spöke??
Igår kväll när jag gick från bilen så gick det någon snett bakom mig. Jag hörde stegen, såg skuggan av en person som gick ganska nära mig som om den hade bråttom och skulle förbi. Så jag höll åt höger för att han skulle ta sig förbi men det hände inte och när jag vände mig om så var det ingen där… Jag såg en ljus jacka och det kändes som en man men vem var det? Eller är jag helt ute å cyklar? Jag har fått höra av många som är mediala i min närhet att jag oxå är det men har aldrig sett eller känt av ngt innan… Kan jag ha sett min första ande?
japp, kan absolut vara en ande!
Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.
Kan det ha varit så att jag "stängt av mig" när jag kollade bakåt för att jag va lite rädd för vad jag skulle se?
Naaa, jag tror den egentligen försvann, den var den för en liten stund men stack igen, man stänger inte av sig så snabbt
Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.
Ok.. Man undrar ju varför jag såg just då när jag aldrig sett förut.. känna av energier kan jag göra ibland men aldrig sett ngt:-(
vet nt, kanske var gladare idag? eller ledsnare? kanske hänt något i livet på sista tiden? eller så bara var du mer öppen just då